در حال بارگذاری ...
با حضور سرپرستان گروه های نمایشی؛

نشست سرپرستان گروه های نمایشی شهرستان شوش برگزار شد

به همت انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین جلسه ی سرپرستان گروه های نمایشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برگزار شد

به گزارش تئاترخوزستان، نخستین نشست سرپرستان گروه های نمایشی شهرستان شوش شامل سایه سار، جنت الحسین(ع)، صوت الغریب، مهتاب، آپادانا، بچه های ایرونی و دریچه با حضور مهدی عارف سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش، محمد دیناروند کارشناس هنری سینمایی و سمعی و بصری اداره و مهدی کریم پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوش روز دوشنبه 16 فروردین ماه 1400 در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهدی کریم پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوش ضمن تبریک سال نو به سرپرستان گروه های نمایشی، به انتظارات خانواده تئاتر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان شوش اشاره کرد و گفت: در شهرستان شوش زیر ساخت ها به حدی ناکافی است که یک گروه نمایشی باید خود به فکر تجهیزات مورد نیاز از جمله نور و صدا باشد.

مهدی کریم پور افزود: انجمن هنرهای نمایشی انتظار دارد که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه هایی که در نظر گرفته می شود حمایت و پشتیبانی کند و نسبت به سایر رشته های هنری به نمایش نگاه ویژه ای داشته باشد.

وی ادامه داد: در حالی که شهرستان شوش با میزبانی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان ثابت کرد که شرایط میزبانی یک جشنواره را دارد لذا انتظار داریم که با رایزنی هایی که با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به عمل می آید قول میزبانی یک جشنواره به هنرمندان شوش داده شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به شعار سال که به فرموده مقام معظم رهبری تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری شده اظهار کرد: ما هم در زمینه تئاتر باید بیش از پیش به تولید نمایش های فاخر بپردازیم و برای رسیدن به این هدف باید دست در دست هم بگذاریم و موانع را یکی پس از دیگر از سر راه برداریم. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در حد توان از گروه های نمایشی برای تولید نمایش های فاخر پشتیبانی می کند.

مهدی عارف افزود: بعد از رهایی از ویروس کرونا از شما هنرمندان انتظار دارم با حضور مستمر خود، تعامل و همکاری داشته باشید.

در این نشست محمد دیناروند کارشناس هنریسینمایی و سمعی و بصری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش و نماینده گروه نمایش جنت الحسین(ع)، عبدالحسین رسته خاک پیشکسوت تئاتر و سرپرست گروه نمایش سایه سار، حسین یلالی سرپرست گروه نمایش مهتاب، محمد سگوند سرپرست گروه نمایش آپادانا، ناجی عباسی نیا سرپرست گروه نمایش صوت الغریب، محمود بالویی از پیشکسوتان تئاتر شهرستان شوش و بهرام آریانفر سرپرست گروه دریچه  به بیان مشکلات تئاتر شهرستان شوش پرداختند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران