در حال بارگذاری ...
به مناسبت روز جهانی تئاتر انجام شد؛

دیدار صمیمی هنرمندان با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک

هم زمان با روز جهانی تئاتر و عید نیمه شعبان، جمعی از هنرمندان تئاتر با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک دیدار کردند.

به گزارش تئاتر خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر جمعی از پیشکسوتان، نوجوانان و جوانان گروه نمایش، تعزیه و موسیقی روز دوشنبه نهم فروردین ماه 1400 با احمدرضا زنگنه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک دیدار نمودند.

در این دیدار و نشست صمیمی که در شب نیمه شعبان و در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ابتدا محمدرضا صفاران سرپرست گروه تئاتر منگشت ضمن تبریک سال نو و تبریک مسئولیت جدید به احمدرضا زنگنه، مشکلات و دغدغه های هنرمندان باغملک را بیان نمود.

در ادامه احمدرضا زنگنه پس از شنیدن درد دل هنرمندان، سال نو و نیمه شعبان را تبریک گفت و با قرائت دو بیتی در خصوص ولادت ابا صالح المهدی به جلسه شور و حال خاصی داد.

زنگنه گفت:من دست حمایت به سوی همه شما دراز می کنم و انتظار دارم این دیدارها و گفت و گوها ادامه داشته باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک افزود: شهرستان باغملک پر از استعدادهای درخشان و بالقوه است که هنوز بالفعل نشده اند و بسیار جای کار دارد و خواهش می کنم همه هنرمندان اختلافات سلیقه ای را کنار بگذاریم و برای پیشرفت هنر باغملک همه با هم تلاش کنیم.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران