در حال بارگذاری ...
فرماندار دشت آزادگان در دیدار دبیر و اعضای ستاد جشنواره:

آمادگی ادارات دشت آزادگان برای برگزاری هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان

فرماندار شهرستان دشت آزادگان در دیدار دبیر، رئیس ستاد و اعضای ستاد برگزاری هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان از اعلام آمادگی دستگاه ها، ادارات و نهادهای شهرستان دشت آزادگان برای برگزاری فاخر این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، دیدار حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان با سعید نگراوی دبیر جشنواره، عبدالحسین جلالی اصل رئیس ستاد جشنواره و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان، منصور سلامات نماینده ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و ناظر فنی جشنواره و رضا حویزاوی مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره به منظور بررسی روند برگزاری جشنواره، مشارکت ادارات و نهادهای شهرستان و شیوه برگزاری جشنواره روز دوشنبه 27 بهمن ماه 99 در محل فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد.

در ابتدای این دیدار عبدالحسین جلالی اصل رئیس ستاد هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان با ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره از جشنواره تاکنون، خواستار مشارکت فرمانداری و نهادها و ادارات شهرستان دشت آزادگان برای مشارکت در برگزاری این دوره از جشنواره شد.

در ادامه سعید نگراوی دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان در گزارشی در خصوص استقبال کشورهای عربی و گروه های داخلی گفت: خوشبختانه این دوره از جشنواره با استقبال بسیار خوب کشورهای عربی و گروه های نمایشی داخلی روبرو شده است و آثار بسیار با کیفیتی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

نگراوی در مورد شیوه برگزاری این دوره از جشنواره گفت: بخش صحنه ای بین الملل جشنواره با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد و بخش صحنه ای ایران در صورت بهبود شرایط بیماری کرونا در استان خوزستان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

در بخش دیگری از این دیدار منصور سلامات ناظر فنی جشنواره گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به طور ویژه از برگزاری جشنواره تئاتر عربی خوزستان حمایت می کند و تمامی عوامل مرتبط با جشنواره تئاتر عربی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیگیر امور برگزاری این دوره از جشنواره هستند.

در ادامه حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در خصوص میزبانی دشت آزادگان برای برگزاری جشنواره تئاتر عربی گفت: برگزاری این جشنواره در شهرستان دشت آزادگان افتخاری برای شهرستان است و تلاش می کنیم این جشنواره به شکل فاخر در دشت آزادگان برگزار شود.

فرماندار دشت آزادگان در ادامه اظهار کرد: تلاش داریم با تشکیل جلسات، ادارات، دستگاه ها و نهادهای دشت آزادگان به شکل کامل در خدمت برگزاری هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان باشند.

سیلاوی در پایان تصریح کرد: با هماهنگی هایی که با جناب آقای قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی انجام خواهیم داد، تلاش می کنیم از تمامی ظرفیت منطقه برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره استفاده نماییم.

 

بنا به گزارش تئاتر خوزستان هفدهمین جشنواره تئاتر عربی خوزستان به دبیری سعید نگراوی اسفندماه 99 در شهرستان دشت آزادگان برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

در جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره فیلم تئاتر مطرح شد؛

اعلام همکاری تئاتر معاصر عتبات عالیات عراق با تئاتر خوزستان
در جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره فیلم تئاتر مطرح شد؛

اعلام همکاری تئاتر معاصر عتبات عالیات عراق با تئاتر خوزستان

در جلسه مشترک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران، بر اعلام آمادگی شعبه تئاتر عتبات عالیات کربلای عراق با تئاتر خوزستان تاکید شد.

|

در نشست دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران و مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق مطرح شد؛

گسترش همکاری تئاتری بین ایران و عراق
در نشست دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران و مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق مطرح شد؛

گسترش همکاری تئاتری بین ایران و عراق

در نشست دبیر جشنواره بین المللی فیلم تئاتر ایران و نماینده انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق، بر گسترش همکاری مشترک در زمینه تئاتر تاکید شد.

|

نظرات کاربران