در حال بارگذاری ...
پس از یک سال تعطیلی انجام شد؛

معارفه رئیس انجمن هنرهای نمایشی اهواز همراه با روشن شدن چراغ تالار آفتاب

چراغ تالار آفتاب پس از یک سال تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا توسط تئاتری ها و با معارفه حمیدرضا سالاروند به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایش اهواز روشن شد.

به گزارش تئاتر خوزستان به نقل از خبرگزاری شبستان اهواز، جلسه معارفه رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی اهواز با حضور ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، جمعی از پیشکسوتان تئاتر و تعدادی از هنرمندان این رشته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شامگاه یکشنبه ۲۶ بهمن ماه 1399 برگزار و حکم حمیدرضا سالاروند رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی اهواز داده شد.

حمیدرضا سالاروند مدیر گروه فرهنگی هنری پارسیان، نویسنده،کارگردان و بازیگر قدیمی استان خوزستان است که بیش از سی سال بصورت مستمر در این عرصه فعالیت نموده و آثار درخشانی را از خود به جای گذاشته که در جشنواره های استانی کشوری و بین المللی موفق به کسب دیپلم افتخار و جوایز متعددی شده است.

وی چهار سال پیاپی عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و در گذشته دور عضو هیئت امناء انجمن نمایش خرمشهر بوده که به صورت همزمان با فعالیت های تولیدی خود سمت های اجرایی بسیار زیادی را تجربه کرده است که در حال حاضر با شرایط بسیار سخت و با وجود محدودیت ها کرونایی مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی اهواز به او سپرده شده تا مطالبات عموم هنرمندان را پیگیری و با برنامه ها و تجربیات خود بتواند خون تازه ای به رگ های تئاتر کلانشهر اهواز جاری کند. پیش از این بهزاد خیرالهی عهده دار این سمت بود که در این مراسم از زحمات وی قدردانی شد.

این مراسم در تالار آفتاب اهواز برگزار شد تا این تئاتری ها باشند که دوباره چراغ این تالار را پس از یکسال تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا روشن کنند.

در این مراسم که با ضدعفونی تالار و رعایت فاصله گذاری و زدن ماسک توسط کلیه حاضرین برگزار شد پس از صحبت های معاونت هنری و سینمایی اداره کل ارشاد و درد دل و گفتگو پیشکسوتان، حکم رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی به وی اهدا شد و پس از ان سالاروند با حاضرین در مورد برنامه های آتی انجمن گفتگو کرد.

سالاروند این هم اندیشی را فرصتی برای دیدار هنرمندان پس از یکسال انزوا و سکوت و گفتن مطالبات آنها و دادن امید به هنرمندان از مهمترین دستاوردهای امروز دانست و از همراهی و یکدلی آنها ابراز خوشحالی نمود.

تشکیل مجمع عمومی یا شورای مرکزی انجمن به عنوان منبع قانون گذاری و نحوه تولید و اجرا نمایش و شروع تمرینات و تولید نمایش در صورت زرد شدن وضعیت کرونایی و پیگیری افتتاح تئاترشهر کلانشهر اهواز با همراهی هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و استمرار جلسات هفتگی از دیگر موارد صحبت های رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی اهواز بود.

امیدواریم با بهتر شدن وضعیت کرونا در اهواز شاهد شکوفایی و اجراهای مستمر نمایش برای شهروندان اهوازی باشیم .




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی
نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی

آرزو کهوازی* نمایشنامه آرش نوشته بهرام بیضایی با تمام متون و روایت هایی که تا کنون پیرامون اسطوره آرش کمانگیر نوشته و یا سروده شده، متفارت است. تفاوت به معنی واقعی واژه متفاوت!ما در این متن با موقعیت ...

|

نظرات کاربران