در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر سیزدهمین دوره اعلام شد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول از تمدید مهلت ارسال نمایشنامه به این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، نادر سعادتی فرد دبیر سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول در گفت و گو با تئاتر خوزستان با اعلام خبر فوق گفت: بنا به درخواست مکرر علاقمندان و نمایشنامه نویسان حوزه تئاتر کودک و نوجوان، مهلت ارسال نمایشنامه به سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول تا ۲۸ بهمن ماه 1399 تمدید شد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سال جاری و شیوه برگزاری این دوره از جشنواره افزود: سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با شعار «مشق مهر از زبان چشمه و گل» با تاکید بر ضرورت توسعه و تولید متون نمایشی کودک و نوجوان و به پاس قدردانی از جامعه معزز پزشکان و پرستاران در اسفندماه 99 برگزار می گردد.

نادر سعادتی فرد در خصوص ویژگی این دوره از جشنواره اظهار کرد: آسمان آبی کودکان و نوجوانان، آسمانی سراسر نور، امید و شادی است که حال با ابرهای تیرة پاندمیِ جهانی کرونا، غم و نا امیدی بر آن سایه گسترده است. در چنین شرایطی، هیچ انسان خرد ورزی در جامعه وجود ندارد که فاقد مسئولیت و رسالت باشد. اینجاست که نمایشنامه نویسان با عنایت به رسالت خطیر هنرمند بودن، نمی توانند وجه آگاهی بخشیِ خویش را به نیت پیروزی در این نبرد نا برابر، به واسطه قلم خود و با نیت توسعه آگاهی عمومی، بالاخص در آینده سازان این مرز و بوم اسلامی نادیده بگیرند. لذا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی دزفول با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنـرهای نمایشی استان خوزستان و کانون تئاتر کودک و نوجوان خوزستان، ضمن حمایت از پویش من ماسک می زنم، به پاس قدردانی از جامعه معزز پزشکان و پرستاران، با شعار مشق مهر از زبان چشمه و گل و با تاکید بر ضرورت توسعه و تولید متون نمایشی، سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان مِهر دزفول را فقط در بخش نمایشنامه نویسی برگزار می نماید.

دبیر جشنواره در پایان گفت: علاقمندان و هنرمندان عرصه نمایشنامه نویسی می توانند آثار خود را با توجه به متن فراخوان منتشر شده به نشانی خوزستان، دزفول، خیابان کشاورز، بین خیابان حضرت رسول اکرم (ص) و خیابان شهید بهشتی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 06142240300 و شماره همراه 09369732653 تماس حاصل نمایند.

 

نسخه PDF فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول در بخش ضمائم خبر قابل دریافت است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران