در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان:

برگزاری جشنواره به صورت مجازی مخاطبان بیشتری به همراه داشت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آئین اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از جذب مخاطب بیشتر جشنواره تئاتر استان خوزستان به شکل مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آئین اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان که به صورت مجازی از سایت جشنواره به آدرس www.t4oo.com پخش شد اعلام کرد: برگزاری جشنواره به صورت مجازی باعث جذب مخاطبان بیشتری از اقشار و سنین مختلف جامعه شد.

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امسال با توجه به اتفاق نامبارک ویروس کرونا در سطح جهان و با تلاشی که شما هنرمندان دوست داشتنی رشته گرامی و گرانسنگ تئاتر داشتید، فعالیت ها تعطیل نشد و تمامی فعالیت های نمایشی استان از یک فضای واقعی به یک فضای مجازی هدایت شد و طبیعی است که در این اتفاق، مخاطبان بیشتر جذب شدند و در این نوع هنر مردم از درون منازل و با طیف ها، اقشار و سنین مختلف توانستند به فعالیت های فرهنگی هنری متصل شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص برگزاری این دوره از جشنواره به صورت مجازی اظهار کرد: جشنواره امسال تئاتر استان خوزستان توانست فرصت بسیار خوبی برای این ارتباط باشد که به حمداله این ارتباط به شکل درستی در فضای مجازی و سایت جشنواره شکل گرفت و من بر خود لازم می دانم از همه هنرمندانی که زیرساخت برگزاری جشنواره به صورت مجازی را مهیا کردند و تلاش کردند تا جشنواره به این شکل و بسیار منظم برگزار شود سپاسگذاری کنم.

جوروند در آئین اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان افزود: همچنین از گروه هایی که در آغاز فعالیت خود را انجام دادند که به جشنواره راه پیدا کنند و به هر دلیل به جشنواره راه پیدا نکردند و همچنین هشت گروه نمایشی که به جشنواره راه پیدا کردند و آثار فاخر خود را ارائه کردند و هیئت محترم انتخاب آثار و هیئت داوران عزیز جشنواره که آثار را با دقت بررسی کرده و به نتایج خوبی دست پیدا کردند تشکر و قدردانی می کنم.

محمد جوروند در پایان ضمن تشکر از همه برگزارکنندگان جشنواره گفت: بر خود لازم می دانم از برادر عزیزم جناب آقای آریایی نیا معاونت محترم هنری سینمایی اداره کل، جناب آقای آرش سهرابی دبیر جشنواره و همکارن و عوامل ایشان در ستاد جشنواره تشکر و سپاسگذاری کنم. بدیهی است که همگی با همدلی دست در دست همدیگر دادید تا یک جشنواره موفق و خوب را برگزار کردید و بنده به سهم خودم از تلاش های شما عزیزان تشکر و سپاسگذاری می کنم و امیدوارم که روزهای بسیار خوب و سرشار از سلامتی و عزت را پیش رو داشته باشیم.

 

سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری آرش سهرابی از 4 الی 6 دی ماه 1399 به صورت مجازی از سایت www.t4soo.com برگزار شد.




مطالب مرتبط

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

نظرات کاربران