در حال بارگذاری ...
طبق جدول اجرایی جشنواره؛

اجرای چهار نمایش در دومین روز سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان

طبق جدول اجرایی سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان، فیلم چهار نمایش در دومین روز جشنواره از سایت جشنواره به صورت مجازی پخش خواهد شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، طبق جدول اجرایی سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان فیلم چهار نمایش در دومین روز اجراها از سایت جشنواره به آدرس www.t4soo.com پخش خواهد شد.

1) روز جمعه 5 دی ماه 99 و از ساعت 15 نمایش «این سه زن» به نویسندگی علیرضا داوری و کارگردانی غزل بویری کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا شهرستان امیدیه از سایت جشنواره پخش خواهد شد.

در این نمایش خدیجه مویسات، اورانوس شرافت، غزل بویری و مریم عقیلی به عنوان بازیگر حضور دارند.

2) دومین اجرای روز جمعه 5 دی ماه 99 نمایش «گالیپولاکه» به نویسندگی عباس اقتداری و کارگردانی حسین گلچین زاده کاری از گروه طاها شهرستان اهواز از ساعت 17 خواهد بود.

در این نمایش هدایت زارع، مسعود کردونی، مهسا آسیابی، مرتضی کاکا به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

3) سومین نمایش روز جمعه 5 دی ماه 99 نمایش «خواب هایی که باید دید» به نویسندگی مهدی چاکری و کارگردانی اشکان لدنی و یاسین پارسامنش کاری از گروه تئاتر سیب از شهرستان بهبهان است.

در این نمایش مارال هاشمی، نیلوفر فتاحی نژاد، نجمه ناخدایی، اشکان لدنی و یاسین پارسامنش به عنوان بازیگر حضور دارند.

4) چهارمین نمایش روز جمعه 5 دی ماه 99 نمایش «تلاقی یا گزارش یک واقعه از پیش اعلام نشده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ کاری از گروه تئاتر اری ترین شهرستان اندیمشک است.

در این نمایش محسن خدادادی، مهنوش بلیان، شکوفه جودکی، مژگان جمشیدی، فروغ جلالی و مهرزاد یعقوبی مهر به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

 

سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری آرش سهرابی از 4 تا 6 دی ماه 99 به صورت مجازی در سایت جشنواره به آدرس www.t4soo.com در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

نظرات کاربران