در حال بارگذاری ...
...

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک خبر داد؛

برگزاری بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ با رویکرد نمایشنامه نویسی

بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک به دلیل شرایط موجود با رویکرد نمایشنامه نویسی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با اعلام خبر فوق گفت: در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام دکتر محمدمهدی بهداروند مشاور مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، مهدی آشوغ مسئول انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک و سعید فضل علی پور کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک روز چهارشنبه 14 آبان ماه 99 در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک برگزار شد در خصوص نحوه برگزاری بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک بررسی و تصمیم گیری شد.

علی بازگیر در ادامه تصریح کرد: در این نشست‌ با جمع بندی نظرات و بررسی شرایط موجود به سبب وجود ویروس کرونا و حفظ سلامتی هنرمندان، تصمیم گرفته شد که این دوره از جشنواره با رویکرد نمایشنامه نویسی برگزار گردد.

وی افزود: بهره گیری از متون نمایشی با موضوع نقش استان خوزستان و به ویژه شهرستان اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس از محورهای مورد تاکید این دوره از جشنواره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک در پایان اظهار کرد: فراخوان این دوره از جشنواره طی روزهای آینده از سوی دبیرخانه دائمی این جشنواره منتشر خواهد شد.