در حال بارگذاری ...
از میان 199 طرح و ایده رسیده به دبیرخانه

5 اثر خیابانی خوزستان در مرحله بازبینی جشنواره تئاتر «سردار آسمانی»

نمایش‌های برگزیده بخش خیابانی و محیطی دومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» معرفی شدند که ۵ اثر خیابانی از استان خوزستان به مرحله بازبینی بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» راه یافته اند.

به گزارش تئاتر خوزستان، آثار برگزیده و نمایش‌های منتخب بخش خیابانی و محیطی دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» توسط هیئت انتخاب آثار این جشنواره معرفی شدند که پنج اثر نمایشی از شهرستان های مسجدسلیمان، سوسنگرد، بهبهان، دزفول و شوشتر از استان خوزستان به مرحله بازبینی جشنواره راه یافتند.
دکتر مجید امرایی، سامان خلیلیان و علی محمد رادمنش اعضای هیئت انتخاب آثار بخش خیابانی و محیطی دومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» بودند.
گفتنی است از مجموع 199 طرح و ایده رسیده به دبیرخانه جشنواره، 74 اثر برگزیده شد که پنج اثر نمایشی استان خوزستان بدون ترتیب اولویت به ‌شرح زیر معرفی شدند.

1) نمایش «بوی بهشت»؛ نویسنده: حسین ذوالفقاری، کارگردان: علی بابااحمدی از شهرستان مسجدسلیمان.
2) نمایش «کاخ ریاست جمهوری»؛ نویسنده: مرتضی شاه‌کرم، کارگردان: مریم طرفی از شهرستان سوسنگرد.
3) نمایش «بچه پررو»؛ نویسنده و کارگردان: سید پدرام مصفا از شهرستان بهبهان.

4) نمایش «از قاسم تا قاسم»؛ نویسنده و کارگردان: عبدالمحمد نعناکار از شهرستان دزفول.

5) نمایش «بیقرار توام»؛ نویسنده و کارگردان: خلیل ضرغام‌پور از شهرستان شوشتر.
 

دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» به مناسبت پاسداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (رضوان‌الله تعالی‌علیه) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس  و دبیری امیرحسین شفیعی دی‌ماه سال جاری در استان کرمان برگزار خواهد شد..




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران