در حال بارگذاری ...
صدور بیانیه ای مشترک انجمن تئاتر شاهد اهواز و کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان در پی توهین به پیامبر اعظم(ص)؛

مسلمانان در مقابل توهین به پیامبر اسلام (ص) سکوت نخواهند کرد

هنرمندان انجمن تئاتر شاهد اهواز و کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان در محکومیت توهین به پیامبر اعظم(ص) بیانه مشترکی صادر کردند.

یه گزارش تئاتر خوزستان در پی انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی و اهانت به ساحت پیامبر رحمت (ص)، هنرمندان انجمن تئاتر شاهد اهواز و کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان بیانیه مشترکی را صادر کردند.

متن بیانیه مذکور به شرح زیر است:

در محکومیت کاریکاتور موهن

سناریوی ایجاد دو قطبی تروریسم یا پذیرش سب النبی محکوم به شکست است.

مسلمانان در مقابل توهین به پیامبر اسلام (ص) سکوت نخواهند کرد.

سال هاست که همه اندیشمندان بر این امر اذعان دارند که نظم نوین آمریکایی صهیونیستی که قرار بود جهان را مطیع لیبرال دموکراسی غرب قرار دهد شکست خورده است و هندسه جهان در حال تغییر است؛ جهانی که بر خلاف خواست صهیونیست ها به سمت دین مداری و معونیت حقیقی حرکت می کند و در این بین گرایش به دین اسلام بعنوان کامل ترین دین و شریعت که در همه عرصه های فردی، اجتماعی، سیاسی، حکومتی و امثالهم نسخه دارد و این نسخه شفابخش امروز بطور گسترده در جهان در حال گسترش است.

اندیشه های عمیق اسلام توانسته انسانهای خواب آلود را بیدار کند و جهان را به جبهه ای در برابر منافع مستکبرین و جهانخواران تبدیل کند و منافع آنها را تهدید کند و آنها جز اسلام هراسی، اسلام ستیزی و ارائه اسلام دروغین برای جلوگیری از گسترش این دین مبین ندارند.

یکی از راهبردهای جریان های متحجر که بهاییت و وهابیت، طالبان، القاعده، داعش و... نمونه های آن هستند. جریان هایی که با دست استکبار پرورش یافته، تجهیز شده و به جان انسان های جهان انداخته می شوند.

راهبرد دیگر این جریان استفاده از هنر و توهین و تمسخر دین مبین اسلام است که ساخت فیلم های ضد اسلامی در بنگاه تبلیغاتی هالیوود، انتشار کاریکاتورهای موهن در نشریات اروپایی از همین دست است و شارلی ابدو نمونه کوچکی از این دستگاه بزرگ ضد اسلامی است.

و امروز در فرانسه این دو با هم در تلاقی قرار گرفته است تا اسلام هراسی را به اوج خود برسانند. کاریکاتورهای موهن شارلی ابدو و حمایت مکرون نخست وزیر کاهل متهم اصلی همه این ماجراهای دست ساز آمریکا است همچنان که در صف معترضین به حادثه حمله به دفتر نویسندگان نشریه موهن نتانیاهویی حضور دارد که بزرگترین قاتل در جهان شناخته می شود.

«ومکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین» قطعا خداوند مکر صهیونیسم را به خودشان باز می گرداند و انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر اسلام در تیراژ چند میلیونی از سوی مسلمانان جهان بی پاسخ نخواهد ماند کما اینکه امروز اولین معترضین این نشریه مسلمانان فرانسه ای هستند که بیشترین جمعیت مسلمانان اروپا را به خود اختصاص داده و خطری علیه استکبار شده است و نه تنها آنها بلکه همه آزادیخواهان از همه ادیان معترض به توهین نخست وزیر نابخرد فرانسه علیه پیامبر رحمت شده اند.

جامعه فرهیخته و هنرمندان هنرهای نمایشی کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان به همراه انجمن تئاتر شاهد اهواز ضمن محکومیت این اقدام از همه فرهیخته گان و هنرمندان ایران و جهان می خواهد ضمن محکومیت همه اسلام های دروغین انگلیسی و آمریکایی پیام اسلام ناب محمدی را در قالب های هنری  به جهان مخابره کنند.

کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان

انجمن تئاتر شاهد اهواز




مطالب مرتبط

نظرات کاربران