در حال بارگذاری ...
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

حسن شهرت زنده یاد جهانگیر حامدی زبانزد همه مردم بود

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت درگذشت زنده یاد جهانگیر حامدی پیشکسوت تئاتر استان خوزستان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان ناصر آریایی نیا معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت درگذشت مرحوم جهانگیر حامدی هنرمند پیشکسوت تئاتر استان خوزستان و شهرستان شادگان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

انالله و انا الیه راجعون
هرکس که به راستی هنر را برگزیند، علاوه بر حلاوتش، رنج و سختی اش را هم به جان می خرد. همین است که هنرمند بودن شجاعت ایستادن در میانه‌ میدان رنج و لذت توأمان است.

 خبردرگذشت زنده یاد مرحوم جهانگیر حامدی از پیشکسوتان و پیشگامان تئاتر و تعزیه شهرستان شادگان و شخصیتی که در بین مردم شریف شهرستان شادگان، به حسن شهرت معروف است، موجب تاثر گردید.

این غم را به خانواده زنده یاد حامدی و جامعه تئاتر و تعزیه شهرستان شادگان و استان خوزستان تسلیت گفته و از خداوند متعالی بقای عمر خانواده این عزیز از دست رفته را خواهان است.
روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

ناصر آریایی نیا

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

 

زنده یاد جهانگیر حامدی از پیشکسوتان و فعالان تئاتر و تعزیه شهرستان شادگان در استان خوزستان بود که روز پنج شنبه 24 مهرماه 99 بر اثر بیماری تومور مغزی و پس از عمل جراحی در بیمارستان انصاری تهران دارفانی را وداع گفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران