در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

استاد شمس اله فنی تصویرساز صحنه کربلا بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت درگذشت استاد شمس الله فنی تعزیه خوان استان خوزستان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت درگذشت استاد شمس اله فنی تعزیه خوان استان خوزستان و شهرستان بهبهان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

بازگشت همه به سوی اوست

پرواز ابدی شبیه خوان مجالس عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) استاد شمس الله فنی، پایانی بود بر یک عمر دلدادگی به ائمه اطهار، توفیقی که سعادت می خواهد و این بالاترین نشان محبوبیت نزد خداوند متعال است.

اینجانب درگذشت این خادم امام حسین(ع) و تصویرساز صحنه کربلا را به جامعه هنری، آیینی و دینی استان خوزستان و به ویژه مردم مؤمن و متدین شهرستان بهبهان و خانواده محترم سردار سرلشکر شهید مهندس صدرالله فنی و بازماندگان تسلیت عرض نموده، از خداوند تعالی برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

بی شک تا هست نام و یاد ایشان بر تارک دلهای شیفتگان اهل بیت خواهد درخشید و شبیه خوانان مجالس تعزیه استان یاد ایشان را زنده نگاه خواهند داشت.

محمد جوروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

 

زنده یاد استاد شمس الله فنی موسس و سرپرست هیات تعزیه حضرت علی اصغر(ع) شهرستان بهبهان در استان خوزستان روز شنبه 26 مهرماه 99 مصادف با روز 29 صفر بر اثر بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت و در قطعه هنرمندان بهشت رضوان بهبهان آرام گرفت.




مطالب مرتبط

ساسان شکوریان، کارگردان خوزستانی:

متولیان تئاتر کشور، نسل جدید را به سمت نمایش ایرانی هدایت کنند
ساسان شکوریان، کارگردان خوزستانی:

متولیان تئاتر کشور، نسل جدید را به سمت نمایش ایرانی هدایت کنند

ساسان شکوریان، کارگردان راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی گفت در گوشه‌گوشه مناطق مختلف کشورمان ظرفیت‌های نمایشی بسیاری است و امیدواریم متولیان تئاتر کشور نسل جدید را به سمت نمایش ایرانی هدایت کنند.

|

نظرات کاربران