در حال بارگذاری ...
همزمان با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

اجرای گروه تعزیه‌خوانی خادمین بین‌الحرمین در اندیمشک

کارگردان گروه تعزیه‌خوانی خادمین بین‌الحرمین اندیمشک گفت: نمایش‌های تعزیه‌خوانی، شهادت حضرت عباس (ع) و علی اصغر (ع) و یک نمایش کوتاه با محتوای مذهبی و عاشورایی به نام «دغدغه مجنون» در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در اندیمشک اجرا می‌شوند.

به گزارش تئاتر خوزستان ، بهمن شیرمردی با اعلام خبر فوق گفت:  گروه تعزیه‌خوانی خادمین بین‌الحرمین اندیمشک امسال بنا دارد که با توجه به شرایط موجود و وجود ویروس کرونا، نمایش‌های کمتری نسبت به سال‌های گذشته اجرا کند.

کارگردان گروه هنری نمایشی تعزیه‌خوانی خادمین بین‌الحرمین اندیمشک افزود: نمایش‌های تعزیه‌خوانی، شهادت حضرت عباس (ع) و علی اصغر (ع) و یک نمایش کوتاه با محتوای مذهبی و عاشورایی به نام «دغدغه مجنون» در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این نمایش‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا می‌شوند تصریح کرد: توزیع ماسک و الکل میان مردم و انجام تست اولیه ویروس کرونا توسط پزشکان از دیگر اقدامات و تدابیر اندیشیده شده هستند.

شیرمرد خاطر نشان کرد: گروه هنری نمایشی تعزیه‌خوانی خادمین بین‌الحرمین اندیمشک در برنامه‌ها و همایش‌های استانی و ملی حضور پیدا می‌کند اما متاسفانه با دارا بودن کمبودهای زیاد، نادیده گرفته شده است.




نظرات کاربران