در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه

جشنواره تئاتر مجازی بازیگری تک با استقبال بسیار خوبی برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه از برگزاری جشنواره تئاتر مجازی بازیگری تک با استقبال بسیار خوب هنرمندان تئاتر ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، سیدامین سپهریان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه با اعلام این خبر گفت: اولین جشنواره تئاتر مجازی بازیگری تک به منظور توجه و حمایت از فعالیت هنرمندان تئاتر کشور در دوران قرنطینه و ارائه تولیدات نمایشی در خانه از طرف گروه تئاتر مهر ایذه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه برگزار شد.

سپهریان افزود: در این دوره از جشنواره بیش از 50 اثر نمایشی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بعد از طی مراحل بازبینی 30 اثر نمایشی به بخش مسابقه جشنواره راه یافتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه در ادامه اظهار کرد: هیئت داوران جشنواره متشکل از کورش عالی محمودی، احسان آذربنیاد و ساسان شکوریان کار داوری آثار نمایشی اولین جشنواره تئاتر مجازی تک را بر عهده داشتند.

سیدامین سپهریان در پایان افزود: در پایان لازم می دانم از تلاش های پژمان یاراحمدی دبیر جشنواره و سرپرست گروه تئاتر مهر، نمایندگی بیمه دانا کد ۱۰۰۸۱ و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ایذه و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان برای حمایت از برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر نمایم.




نظرات کاربران