در حال بارگذاری ...
توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران انجام شد

تقدیر از تحریریه درگاه تئاتر خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی ایران و به مناسبت روز خبرنگار از مدیر و خبرنگاران درگاه تئاتر خوزستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان به مناسبت روز خبرنگار و با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و ناصر آریایی نیا معاون هنری و سینمایی این اداره ی کل و به همت مدیر درگاه تئاتر خوزستان روز چهارشنبه 22 مردادماه 1399 هم زمان با روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی  از خبرنگاران درگاه تئاتر خوزستان تجلیل شد.

در این مراسم محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ضمن تبریک روز خبرنگار به مدیر و خبرنگاران درگاه تئاتر استان خوزستان یادآور شد: بار اصلی خبر رسانی، خبرنگاری و تعامل و تبادل فرهنگی به دوش اصحاب رسانه است و با این حال خبرنگار هیچ جایی دیده نمی شود و همه هم می دانند اکثرا بیکارند و از طرف هیچ دستگاهی به خاطر این فعالیت خطیر حقوق یا دستمزدی هم دریافت نمی کنند و آنهایی هم که شاغل شرکت و یا نهادی هستند و یا کار آزاد دارند از جیب خود مایه می گذارند تا اخبار حوزه ی استحفاظی خود را منعکس کنند .

محمد جوروند افزود: از همه مهمتر خبرنگاران درگاه تئاتر خوزستان هستند که با عشق و علاقه اخبار مربوط به تولید نمایش در استان خوزستان را در فضای مجازی منعکس می کنند و با پیشکسوتان این هنر مقدس مصاحبه می کنند تا جوانترها با بزرگان هنر متعالی تئاتر بیش از پیش آشنا شوند و من به طور روزانه در فضای مجازی این اخبار را دنبال می کنم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: درگاه تئاتر خوزستان سال گذشته عنوان «درگاه برتر تئاتر کشور» را اخذ نمود و در سه ماهه ی اول امسال نیز تاکنون در جایگاه اول قرار دارد و این مرهون زحمات ساسان شکوریان به عنوان مدیر درگاه تئاتر خوزستان، عباس کرم الهی خبرنگار درگاه تئاتر خوزستان، غزل بویری خبرنگار و مدیر فضای مجازی درگاه تئاتر خوزستان، سمیه مقدم خبرنگار و عکاس درگاه تئاتر خوزستان، محمدرضا خردمند خبرنگار درگاه تئاتر خوزستان و ایمان شریفی عکاس درگاه تئاتر خوزستان است لذا بر آن شدیم که امروز این عزیزان را دور هم جمع کنیم و با اهدا لوح تقدیر از آنها تقدیر به عمل آوریم.

سپس ناصر آریایی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن قدردانی از تیم خبرنگاری درگاه تئاتر خوزستان گفت: زنده نگه داشتن درگاه تئاتر خوزستان به مدد همین عزیزانی است که امروز از شهرستان های بهبهان، شوش، دزفول و امیدیه اینجا دور هم جمع شده اند که با عشق و علاقه در همین سه ماهه ی اول سال 1399 بدون کوچک ترین چشم داشت مادی در این عرصه تلاش نموده و حداقل 80 خبر را منتشر کرده اند که کاری ستودنی است.

در ادامه این مراسم ساسان شکوریان مدیر درگاه تئاتر خوزستان ضمن تشکر از مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای تقدیر از خبرنگاران درگاه تئاتر خوزستان گفت: درگاه تئاتر خوزستان همواره تلاش دارد با پوشش کامل اخبار تئاتر در تمامی استان خوزستان بتواند تلاش هنرمندان تئاتر خوزستان را در سطح کشور منعکس نماید.

شکوریان افزود: هیئت تحریریه درگاه تئاتر خوزستان در ایام شیوع بیماری کرونا و تعطیلی تالارهای نمایشی خوزستان نیز دست از کار نکشید و در سه ماهه فصل بهار با تولید 79 خبر در حوزه های مختلف تئاتر استان توانست به عنوان درگاه برتر فصل بهار تئاتر ایران در سال جاری معرفی گردد.

 در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از طرف محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و همچنین اهداء لوح تقدیر انجمن هنرهای نمایشی ایران از طرف رضا بصیرت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و علی اکبر عبدالعلی زاده مدیر درگاه تئاتر ایران و سردبیر ایران تئاتر از مدیر و خبرنگاران درگاه تئاتر خوزستان تقدیر و تجلیل شد.

درگاه تئاتر خوزستان از دی ماه 1394 به مدیریت ساسان شکوریان فعالیت خود را آغاز نمود و در این مدت با انتشار اخبار اجراهای عمومی نمایش، اخبار رویدادهای نمایشی خوزستان و ... همواره توانسته به عنوان درگاه برتر تئاتر ایران معرفی گردد و از مهرماه 98 با اضافه شدن هیئت تحریریه متشکل از پنج خبرنگار و عکاس توانسته مجموعه کاملی را برای خبررسانی در حوزه تئاتر استان خوزستان تشکیل دهد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران