در حال بارگذاری ...
در مراسم اختتامیه

برگزیدگان اولین جشنواره بین‌المللی استندآپ کمدی اهواز معرفی شدند

برگزیدگان اولین جشنواره بین‌المللی استندآپ کمدی آنلاین اهواز با شعار «کرونا در چنگال مدافعان سلامت» شامل سه نفر اول برگزیده هیات داوران و یک نفر برگزیده آرای مردمی اعلام شدند.

به گزارش تئاتر خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، دبیر اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین اهواز اظهار کرد: در این دوره از جشنواره به ۳۵ کمدین لوح یادبود اهدا شد. همچنین سیاوش دوستکام از شهرستان دهدشت و امیرحسین فروغی از اصفهان لوح تقدیر و یادبود جشنواره را دریافت کردند.

حسین محمدی افزود: در این جشنواره به ترتیب نفر اول دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال به میثم هرندی از گرگان، نفر دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال به علی سودانی از شهرستان سوسنگرد و نفر سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال به ایلیا دهقانی از استان تهران اهداء گردید.

وی با اشاره به منتخب آرای مردمی نیز گفت: لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال به مریم طرفی از شهرستان سوسنگرد برگزیده آرای مردمی این دوره از جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین اهواز اهداء شد.

محمدی با بیان اینکه به سه نفر کمدین لوح اخلاق اهدا شد، ادامه داد: با رای هیات داوران، لوح اخلاق جشنواره به همراه جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به هر کدام از استندآپ کمدین ها احمد دامنی از شهرستان ایرانشهر، سید محسن قاسمی از مشهد و کریم اخلاقی از گرگان لوح اخلاق جشنواره را دریافت کردند.

دبیر جشنواره افزود: در بخش تقدیر شوندگان و با آرای هیئت داوران بدون اولویت با اهداء لوح تقدیر از مالک آبسالان از استان ایلام شهرستان ایلام، کوروش عالی محمودی از استان خوزستان شهرستان ایذه، داوود پارسا از استان کهگیلویه و بویر احمد شهرستان گچساران، محمد محمدی از استان خوزستان شهرستان هفتکل، جهانگیر با احمدی از استان خوزستان شهرستان اهواز، رضا قبیتی از استان خوزستان شهرستان دزفول، سارا اسماعیلی پور از استان گلستان شهرستان گرگان، ماهان فریدنی از کشور ترکیه و ارشیا فاضلی مقدم از استان گیلان شهرستان آستارا تقدیر شد.

حسین محمدی در خصوص همکاری با جشنواره در حوزه خبر و رسانه گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره از ساسان شکوریان مدیر سایت تئاتر خوزستان و سلماز ترابی خبرنگار خوزستانی برای پوشش اخبار جشنواره تقدیر و تشکر شد.

دبیر اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین اهواز اضافه کرد: مرحله نهایی اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین از سه‌شنبه ۳۱ تیرماه با اجرای ۳۵ شرکت کننده آغاز شد و هرشب کارگاه‌های آموزشی به صورت زنده در صفحه اینستاگرام جشنواره اجرا شد.

لازم به ذکر است،آیین اختتامیه اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی دوشنبه شب ۱۳ مردادماه ۱۳۹۹ ساعت ۲۲ در صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس https://www.instagram.com/standup_festival/ برگزار شد.

گفتنی است،اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین پاسداشت و تقدیر از مراد کیانپور اولین استندآپ کمدین ایران بعد از انقلاب با شعار «کرونا در چنگال مدافعان سلامت» دوشنبه 13 مردادماه به کار خود پایان داد.




نظرات کاربران