در حال بارگذاری ...
از سوی ستاد اجرایی جشنواره انجام شد

انتشار جدول اجرایی نخستین جشنواره تئاتر عروسکی مجازی مسجدسلیمان

از سوی ستاد اجرایی جشنواره، جدول اجرایی نخستین جشنواره تئاتر عروسکی مجازی مسجدسلیمان با حضور ۴۰ گروه نمایشی از چهار استان کشور منتشر شد.

به گزارش تئاتر خوزستان جدول اجرایی نخستین جشنواره تئاتر عروسکی مجازی مسجدسلیمان با حضور 40 گروه نمایشی از چهار استان کشور در دو بخش مسابقه و مهمان از سوی ستاد اجرایی جشنواره برای برگزاری از  5 الی 10 مردادماه 99 منتشر شد.

طبق اعلام جدول جشنواره از روز یکشنبه 5 مردادماه 99 و از ساعت 18:30 نمایش «بچه ها با گوشی بازی نمی کنند» به کارگردانی اکبر اسدی از شهرستان دزفول در بخش مهمان، ساعت 18:45 نمایش «خاله ساحل و قندونک» به کارگردانی ساحل کرمپور از مسجدسلیمان در بخش مسابقه، ساعت 19 نمایش «موش و خرس» به کارگردانی آیلین زراسوند از مسجدسلیمان در بخش مسابقه، ساعت 19:15 نمایش «کرونوت» به کارگردانی روناک ناصری از مسجدسلیمان در بخش مسابقه، ساعت 19:30 نمایش «پاکیزگی» به کارگردانی هیدیکا رضاخانی از مسجدسلیمان در بخش مسابقه، ساعت 19:45 نمایش «پیرزن و روباه» به کارگردانی سحر عالیوند از مسجدسلیمان در بخش مسابقه، ساعت 20 نمایش «کبریت» به کارگردانی یلدا پولادی از شهرستان خارک در بخش مهمان، ساعت 20:15 نمایش «مزرعه رنگارنگ» به کارگردانی پانیذ بهداروند از مسجدسلیمان در بخش مسابقه، ساعت 20:45 نمایش «کوید 19» به کارگردانی سپیده ملایی از مسجدسلیمان در بخش مسابقه، ساعت 21 نمایش «تنها آرزوی رعنا» به کارگردانی ستایش داودی از مسجدسلیمان در بخش مسابقه و از ساعت 21:15 نمایش «خاله شبنم و ترنج خانم» به کارگردانی مهرناز فرجی از بندرماهشهر در بخش مهمان در صفحه اینستاگرام جشنواره برای تماشای مخاطبان قرار داده می شود.

علاقمندان برای دیدن آثار نمایشی شرکت کننده در جشنواره به صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس https://www.instagram.com/puppet_festival/ مراجعه نمایند.

در این دوره از جشنواره آثاری از استان های خراسان رضوی، بوشهر، اصفهان و خوزستان در بخش مسابقه و مهمان حضور دارند و بنا به اعلام ستاد برگزاری جشنواره آثار شهرستان مسجدسلیمان در بخش مسابقه مورد داوری قرار می گیرند و آثار سایر شهرستان ها در بخش مهمان حضور دارند.

همچنین هر شب از ساعت 22 الی 23:30 گفت و گوهایی با کارگردانان آثار نمایشی شرکت کننده در جشنواره و نیز کارشناسان نمایش عروسکی کشور در صفحه اینستاگرام جشنواره به صورت زنده انجام می شود.

به گزارش تئاتر خوزستان نخستین جشنواره تئاتر عروسکی مجازی مسجدسلیمان توسط انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان با همکاری موسسه شور هنر اردیبهشت، گروه منتظران و کافه رستوران کابه چوبی از 5 الی 10 مردادماه 99 در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران