در حال بارگذاری ...
طبق جدول اجرایی جشنواره در دومین شب نخستین دوره

هفت اجرا در دومین روز جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین

در دومین شب نخستین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین، هفت نفر از راه یافتگان به بخش مسابقه استندآپ کمدی خود را اجرا می کنند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، طبق جدول اجرایی نخستین حشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین، در دومین شب جشنواره هفت نفر از راه یافتگان به بخش مسابقه استندآپ کمدی خود را اجرا می کنند.

امشب یکشنبه 15 تیرماه و از ساعت 22 با اجرای حسین محمدی دبیر و مجری جشنواره دومین شب جشنواره آغاز خواهد شد و از ساعت 22:10 مهدی آذریار از باغملک و از ساعت 22:20 ایلیا دهقانی از تهران به اجرای استندآپ کمدی خود می پردازند و در ادامه و از ساعت 22:30 علی خرم از اهواز و از ساعت 22:40 کیمیا محرابی از اصفهان استندآپ کمدی خود را اجرا می کنند.

در بخش دوم برنامه شب دوم و از ساعت 23:20 ایمان قاسمی از مشهد و از ساعت 23:30 رضا قبیتی از دزفول و از ساعت 23:50 افشین زنگنه از هفتکل استندآپ خود را اجرا خواهند کرد.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره حسین مسافر آستانه، میرطاهر مظلومی، هوشنگ هیهاوند، علی اسیوند، رضا صابری، مهدی شفیعی، سیدصادق فاضلی، حشمت اله قاسمی، احسان رحیمی تمبی و حسین محمدی به عنوان اعضای هیئت داوران بخش مسابقه نخستین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین کار داوری آثار را بر عهده دارند.

نخستین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین پاسداشت و تقدیر از مراد کیانپور اولین استندآپ کمدین ایران بعد از انقلاب با شعار «کرونا در چنگال مدافعان سلامت» به دبیری حسین محمدی در شهرستان اهواز در حال برگزاری است و علاقمندان می توانند اجراهای این جشنواره را به صورت Live از صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس https://www.instagram.com/standup_festival/  دنبال نمایند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران