در حال بارگذاری ...
با حضور رضا کیانی مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان

از برگزیدگان دوره بازیگری شهرستان کارون تجلیل شد

طی مراسمی با حضور مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و هنری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون و رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون از برگزیدگان دوره مقدماتی آموزش بدن و بیان در بازیگری شهرستان کارون تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، طی مراسمی با حضور رضا کیانی مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و هنری ، علی هلیلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون و پیمان ترکاشوند رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون و جمعی از هنرمندان، اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه شهرستان کارون از برگزیدگان دوره مقدماتی آموزش بدن و بیان در بازیگری شهرستان کارون تجلیل شد.

در این مراسم از هادی ناصری، مینا حزباوی، آمنه صالحی، سجاد آلبوبالد و محمد دلفی نفرات برگزیده دوره ۱۲۰ ساعته کارگاه تئوری و عملی بازیگری زیر نظر عبدالرضا نصاری بعد از گذراندن آزمون های پایان دوره معرفی و از آن ها تجلیل شد و در ادامه از سیدمیلاد هاشمی و علیرضاحزباوی به عنوان فعالان کارگاه بازیگری به عنوان منشی و عکاس و تصویر بردار تقدیر شد که و طی حکمی علیرضا حزباوی به عنوان عکاس و تصویربردار انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون معرفی شد.

در ادامه این مراسم، نشستی پیرامون مسائل فرهنگی و هنری با موضوع نبود امکانات و مکان برای تمرین و اجرای گروه های نمایشی شهرستان کارون و پیگیری از طرف مسئولین ذیربط در دفتر ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون برگزار شد .

در حاشیه این مراسم ۲ نماهنگ تصویری از ساخته های هنرمندان شهرستان کارون با محوریت کودک و موضوع کرونا، اثر اول فانتزی به نام «کرونا در جنگل» به کارگردانی پیمان ترکاشوند و سرپرستی مینا حزباوی کاری از گروه تئاتر نایا و اثر دوم به نام «جشن کرونایی» به کارگردانی جاسم حاتمی کاری از گروه شبستان به نمایش درآمد.

در پایان هنرمندان هنر نمایش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون، برنامه ها و دغدغه های خود را با محوریت توسعه هنرهای نمایشی و تئاتر شهرستان کارون با مشاور استاندار خوزستان مطرح کردند و سپس کیانی طی سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت هنرمندان نمایش شهرستان کارون و بویژه تولید محتوی مجازی در بحران کرونا توسط هنرمندان نمایش شهرستان کارون و اشاره به پتانسیل های این شهرستان دیدگاه های خود را پیرامون دغدغه های مطرح شده بیان کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران