در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولین ارشد استانی و به صورت مجازی

آیین افتتاحیه اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین در کلانشهر اهواز برگزار می شود

آیین افتتاحیه اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین با حضور مسئولین ارشد استان خوزستان و به صورت مجازی جمعه ۱۳ تیرماه ۹۹ ساعت ۲۲ در کلانشهر اهواز برگزار می گردد.

به گزارش تئاتر خوزستان، حسین محمدی دبیر اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین با اعلام این خبر گفت: آیین افتتاحیه اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کلانشهر اهواز، ارسلان غمگین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان و تعدادی از هنرمندان تئاتر استان خوزستان به صورت مجازی روز جمعه 13 تیرماه 99 ساعت 22 هم زمان با میلاد امام رضا(ع) در کلانشهر اهواز برگزار می گردد.

دبیر جشنواره اظهار کرد: برنامه ها و گفت گوی های مختلفی را در مراسم افتتاحیه جشنواره خواهیم داشت که از جمله گفت و گو با دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، گفت و گو با دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، گفت و گو با دکتر مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان و در ادامه گفت و گو با دکتر فرهاد ابوال نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کلانشهر اهواز و گفت و گو با دکتر ارسلان غمگین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان از دیگر برنامه های آیین افتتاحیه این جشنواه خواهد بود.

حسین محمدی در تشریح برنامه های آیین افتتاحیه اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین گفت: اجرای استندآپ کمدی توسط مراد کیانپور اولین استندآپ کمدین ایران بعد از انقلاب و همچنین اجرای موسیقی توسط هنرمندان بختیاری و هنرمندان عرب خوزستان بخش دیگری از آیین افتتاحیه این دوره از جشنواره خواهد بود.

محمدی دبیر اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین در ادامه افزود: گفت و گو با حسین مسافر آستانه دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و گفت و گو با سه تن از اعضای هیئت داوران این دوره از جشنواره حشمت الله قاسمی، سیدصادق فاضلی و احسان رحیمی از کشور بلژیک از جمله برنامه های آیین افتتاحیه اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین است.

حسین محمدی در پایان افزود: مراسم افتتاحیه و اجراهای این جشنواره به صورت آنلاین برگزار می گردد و علاقمندان می توانند از صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس https://www.instagram.com/standup_festival/ اجراهای این جشنواره را طبق جدول اجرایی دنبال نمایند.

 

اولین جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین پاسداشت و تقدیر از مراد کیانپور اولین استندآپ کمدین ایران بعد از انقلاب به دبیری حسین محمدی در شهرستان اهواز برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران