در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی دزفول:

امروز دزفول فصل هایی از کتاب پایداری و ایستادگی است

انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول طی پیامی سال روز چهارم خرداد، روز ملی مقاومت و پایداری، روز دزفول و فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، سروش مداح رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول طی پیامی سالروز چهارم خرداد روز ملی مقاومت و پایداری، روز دزفول و عید سعید فطر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پایداری و ایثار مردم دزفول در مقابل استکبار جهانی، برگ زرینی از تاریخ حماسه شد و نام این شهر معنای واژه های مقاومت و پایداری گردید.

شهری که با تحمل موشک ها و تقدیم فرزندانش به اسلام و انقلاب و پشتیبانی از رزمندگان، نام شهر مقاومت را به یدک می کشد و این ایستادگی دزفول تا ابد باعث مایوس شدن دشمنان و روحیه و دلگرمی برای رزمندگان اسلام و مجاهدان در راه حق در هرکجای دنیا گردیده است.

مردم شهید پرور دزفول در مدت هشت سال دفاع مقدس با وجود اصابت موشک های بی شمار بر پیکره شهر، همزمان بخش های تخریب شده را بازسازی می کردند و اراده رژیم بعثی در خالی کردن شهر و درهم کوبیدن آن را به یکی از آرزوهای دست نیافتنی متجاوزان مبدل کردند.

امام خمینی (ره) در پنجم اردیبهشت سال ۶۲ در پیامی به مردم دزفول فرمودند: شما دزفولی ها امتحان دادید و از این امتحان خوب بیرون آمدید، شما دِین خود را به اسلام ادا کردید.

ثبت چهارم خرداد بنام دزفولِ همیشه قهرمان بیانگر این اصل است که مقاومت و پایداری همیشه جواب داده و امروز دزفول فقط یک کلمه نیست بلکه فصل هایی از کتاب پایداری و ایستادگی است که درس عشق را به همگان می آموزد.

اینجانب سروش مداح به همراه دیگر اعضای هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی دزفول آقایان محمدحسین دهقان برنجی و محمد نادرپور؛ چهارم خرداد "روز ملی مقاومت و پایداری و روز پایتخت مقاومت ایران اسلامی - دزفول " و عید سعید فطر را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله)، مردم ارزشمدار ایران اسلامی و شهروندان شهیدپرور و پایدار دزفول، خصوصاً خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگان را در مسیر پاسداشت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزدمنان مسئلت داریم.

انجمن هنرهای نمایشی دزفول هرساله به همین مناسبت جشنواره نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول را در چهارم خرداد ماه برگزار نموده است و اکنون این انجمن تصمیم بر آن گرفت به جهت تقدیر و تقدیس از محضر طبیبانه و ماهرانه جامعه معزز و با شرافت پزشکی، پرستاری و کادر درمانی و به منظور ارتقا پذیرفتن و نشر فرهنگ پشتیبانی از پویش "در خانه بمانیم" جهت قطع زنجیره ویروس کرونا، امسال به احترام مدافعان سلامت، این جشنواره برگزار نگردد تا بدینوسیله ما هم قدمی هرچند کوچک جهت همیاری با شرافتمندانی که در خط مقدم این جبهه و نبرد با این ویروس مهلک و در حال دفاع مقدس از سلامت هم میهنان عزیزمان هستند، برداریم.

در قبالت همیشه مسئولم       من نباشم، تو بمان دزفولم

 

سروش مداح

رییس انجمن هنرهای نمایشی دزفول




مطالب مرتبط

نظرات کاربران