در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره؛

مهلت شرکت در جشنواره ملی سینمایش تمدید شد

دبیر دومین جشنواره ملی سینمایش از تمدید مهلت ثبت‌نام در این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، میترا تقی نژاد دبیر دومین جشنواره ملی سینمایش گفت: به دلیل استقبال متقاضیان، مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره سراسری تئاتر و فیلم کوتاه سینمایش تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا این تاریخ به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

دومین جشنواره سراسری سینمایش در بخش های تئاتر، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، استنداپ و تقلید صدا با هدف تلاش برای گسترش، حمایت و تقویت جایگاه تئاتر محیطی و کوتاه، در بهار ۱۳۹۹ برگزار می شود.

علاقمندان باید سه نسخه لوح فشرده از اثر را به همراه مشخصات فردی و شماره تماس و مشخص نمودن تقاضای حضور در بخش های مختلف جشنواره به طور کامل و بدون نقص به صورت پستی به دبیرخانه جشنواره واقع در استان گیلان، پره سر، خیابان امام، روبروی بانک ملی، بوستان 13، کدپستی: 4381371733 کافه زبان دکتر تقی نژاد ارسال نمایند.

شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09305459944 تماس گرفته و یا به صفحه اینستاگرام جشنواره های ملی آنلاین وسکه به آدرس https://www.instagram.com/vaskeh_institute/ مراجعه نمایند.

«دومین جشنواره ملی سینمایش» در بخش های تئاتر، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، استندآپ، تقلید صدا و استعدادیابی بازیگری به دبیری میترا تقی نژاد و حمایت مهدی کوشکی در روز 17 خردادماه 99 برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.




نظرات کاربران