در حال بارگذاری ...
در چهارمین روز نهمین جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس؛

فیلم نمایش خیابانی «سوختن و ساختن» از مسجدسلیمان پخش می شود

در چهارمین روز نهمین جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس، فیلم نمایش خیابانی «سوختن و ساختن» از مسجدسلیمان به صورت مجازی و همزمان در آپارات و صفحه این جشنواره در اینستاگرام پخش می‌شود.

به گزارش تئاتر خوزستان، بر اساس زمان‌بندی انجام‌شده، امروز نهم اردیبهشت ماه 99 و از ساعت 21 نمایش خیابانی «سوختن و ساختن» به کارگردانی زینب جلیلی از استان خوزستان شهرستان مسجدسلیمان در صفحه آپارات جشنواره و صفحه اینستاگرام جشنواره پخش خواهد شد.

سایر اجراهای روز چهارم جشنواره از ساعت ۱۹ نمایش صحنه‌ای «در دهانم حرف بزن» به کارگردانی عبدالزهرا محمودی از استان بوشهر، از ساعت 21 نمایش خیابانی «سوختن و ساختن» به کارگردانی زینب جلیلی از استان خوزستان شهرستان مسجدسلیمان و در ساعت ۲۲ نمایش صحنه‌ای «استرالیا» به کارگردانی سید‌محمد هاشم‌زاده از استان فارس پخش خواهد شد.

براساس این گزارش، دهم اردیبهشت‌ماه 99 اختتامیه نهمین جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس منطقه ویژه پارس ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

 

نهمین جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس از 6 الی 10 اردیبهشت ماه 99 به صورت مجازی و همزمان در صفحه آپارات جشنواره به آدرس https://www.aparat.com/neginTheater و صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس https://www.instagram.com/festivalneginpersiangulf/  برگزار و فیلم آثار راه یافته به جشنواره پخش خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران