در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره؛

داوران «دومین جشنواره ملی سینمایش» معرفی شدند

از سوی میترا تقی نژاد دبیر دومین جشنواره ملی سینمایش، داوران بخش های چهارگانه این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، میترا تقی نژاد دبیر دومین جشنواره ملی سینمایش داوران بخش های چهارگانه این دوره از جشنواره که با حمایت مهدی کوشکی بازیگر تئاتر و سینما برگزار می گردد را معرفی کرد.

بنا به همین گزارش بخش کارگردانی و بازیگری را آتش تقی پور، رضا بنفشه خواه، رضا فیاضی، محمدرضا خردمند، رویا بختیاری، بابک کریمی، خسرو احمدی، رسول لطیفی و سعید امین دوست داوری می کنند.

طبق اعلام دبیر جشنواره الیزا سعیدی و شیما جوادپور داوران بخش فیلمنامه نویسی و ندا قربانیان و سیدمجید میرحسینی داوران بخش نمایشنامه نویسی و رضا ذریه و مجید ترکمان داوران بخش استندکمدی و تقلید صدا این دوره از جشنواره هستند.

متقاضیان حضور در دومین جشنواره ملی سینمایش تا 20 اردیبهشت ماه 99 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده و برگزیدگان روز شنبه 17 خردادماه 99 اعلام خواهند شد.

شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09305459944 تماس گرفته و یا به صفحه اینستاگرام جشنواره های ملی آنلاین وسکه به آدرس https://www.instagram.com/vaskeh_institute/ مراجعه نمایند.

 

«دومین جشنواره ملی سینمایش» در بخش های : تئاتر، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، استندآپ، تقلید صدا و استعدادیابی بازیگری به دبیری میترا تقی نژاد و حمایت مهدی کوشکی در روز 17 خردادماه 99 برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران