در حال بارگذاری ...
گزارش تئاتر خوزستان از گروه های تئاتر خوزستان؛

گروه تئاتر آئین مردم در اهواز

تئاتر خوزستان: هنرمندان تئاتر خوزستان همواره و در سخت ترین شرایط به فعالیت های نمایشی خود ادامه داده و هیچ گاه فعالیت های خود را متوقف نکرده اند. از روزهای آغازین سال ۱۳۹۸ که وقوع سیل استان خوزستان را در بر گرفت تا هم اکنون که شرایط سخت مبارزه با بیماری کرونا و تعطیلی تمامی فعالیت های هنری کشور و استان خوزستان حادث شده است، فعالیت هنرمندان تئاتر این استان به روش های مختلف و در فضای مجازی ادامه دارد.

به گزارش تئاتر خوزستان، گروه تئاتر آئین مردم یکی از گروه های پروانه دار استان خوزستان در شهرستان اهواز است که در این جا به رسم سالیان پیش، به جهت بررسی و ارائه گزارش فعالیت گروه های نمایشی استان خوزستان، فعالیت های سال 1398 گروه تئاتر آئین مردم به سرپرستی مصطفی بوعذار را ورق زدیم.

 

تولید و اجرای نمایش:

1) اجرای پرفورمنس محیطی «پسماند» به کارگردانی مصطفی بوعذار در مردادماه ۹۸ در سطح شهر اهواز.

2) اجرای نمایش «فرجام به رنگ آتش» به کارگردانی مصطفی بوعذار در قالب اجراهای نهمین جشنواره ملی تئاتر صاحبدلان از ۲۸ مهر الی ۳ آبان ماه ۹۸ در پلاتو تالار آفتاب اهواز.

3) اجرای نمایش «اعتراف نابخشوده» به کارگردانی معصومه عموری در قالب اجراهای نهمین جشنواره ملی تئاتر صاحبدلان ،۲ تا ۸ آبان۹۸ در فرهنگسرای مهدیه شهر کارون.

4) اجرای نمایش «یک صندلی خالی در اتوبوس VAP» در کنگره استانی گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حِلّه در آذرماه 98 در تالار مهتاب اهواز.

5) اجرای نمایش «بازمانده» به کارگردانی مصطفی بوعذار از 4 الی 6 بهمن ماه 98 در پلاتو تالار آفتاب و از 8 الی 10 بهمن ماه 98 در تالار طلائیه اهواز.

6) تولید نمایش کودک و نوجوان «ماه و ستاره هایش» به کارگردانی مصطفی بوعذار در بهمن ماه 98 در تالار بوستان که اجرای این نمایش در تالار آفتاب اهواز به علت شیوع بیماری کرونا به سال جاری موکول شد.

 

حضور در جشنواره های تئاتر:

1) شرکت در سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور (هنردفاع) با نمایش نمایش خیابانی «دیروز تو، امروز ما» به کارگردانی معصومه عموری از ۲ تا ۱۰ فروردین ۹۸ در یادمان های دفاع مقدس خوزستان.

2) شرکت در «همایش ملی آسیب های اجتماعی خراسان رضوی» با نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» به کارگردانی مصطفی بوعذار از ۲۷ تا ۳۱ خرداد ۹۸ در مشهد.

3) شرکت در بخش مهمان سومین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی با نمایش خیابانی «رهسپار خیمه ها» به کارگردانی مصطفی بوعذار از ۲۳ لغایت ۲۷ مهرماه ۹۸ در پایانه مرزی چذابه و اجرا در اردوگاه های مناطق سیل زده اهواز و باوی در اردیبهشت ماه 98.

4) شرکت در هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین خلیج فارس با نمایش خیابانی «مانده میان رفتن» به کارگردانی مصطفی بوعذار از 28 آذر الی 1 دی ماه 98 در شهرستان بندرعباس.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران