در حال بارگذاری ...
از سوی موسسه فرهنگی و هنری وسکه و با هدف پویش در خانه بمانیم؛

فراخوان «دومین جشنواره ملی سینمایش» منتشر شد

فراخوان «دومین جشنواره ملی سینمایش» با هدف پویش در خانه بمانیم و برای برگزاری در بخش تئاتر و سینما از سوی موسسه وسکه منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، فراخوان «دومین جشنواره ملی سینمایش» با هدف پویش در خانه بمانیم از سوی موسسه فرهنگی هنری وسکه در بخش تئاتر و سینما منتشر شد.

این جشنواره با موضوعیت آزاد و در حوزه هنرهای نمایشی در بخش تئاتر، نمایشنامه نویسی، استندآپ و استعدادیابی بازیگری برگزار خواهد شد.

طبق اعلام فراخوان جشنواره آثار ارسالی از طریق فیلم بازبینی و داوری خواهند شد و آثار بخش تئاتر، فیلم کوتاه، استندآپ و تقلید صدا نباید بیش از ۱۵ دقیقه و آثار بخش نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی نباید بیش از ۳۰ صفحه باشد و در بخش استعدادیابی بازیگری آثار ارسالی نباید بیش از 10 دقیقه و به جهت حمایت از پویش در خانه بمانیم در خانه تصویربرداری شود.

علاقمندان باید سه نسخه لوح فشرده از اثر را به همراه مشخصات فردی و شماره تماس و مشخص نمودن تقاضای حضور در بخش های مختلف جشنواره به طور کامل و بدون نقص به صورت پستی به دبیرخانه جشنواره واقع در استان گیلان، پره سر، خیابان امام، روبروی بانک ملی، بوستان 13، کدپستی: 4381371733 کافه زبان دکتر تقی نژاد ارسال نمایند.

متقاضیان حضور در جشنواره تا 20 اردیبهشت ماه 99 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده و برگزیدگان «دومین جشنواره ملی سینمایش» روز شنبه 17 خردادماه 99 اعلام خواهند شد.

شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09305459944 تماس گرفته و یا به صفحه اینستاگرام جشنواره های ملی آنلاین وسکه به آدرس https://www.instagram.com/vaskeh_institute/ مراجعه نمایند.

نسخه PDF فراخوان «دومین جشنواره ملی سینمایش» از انتهای خبر قابل دریافت است.

 

«دومین جشنواره ملی سینمایش» در بخش های : تئاتر، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، استندآپ، تقلید صدا و استعدادیابی بازیگری به دبیری میترا تقی نژاد و حمایت مهدی کوشکی در روز 17 خردادماه 99 برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.




نظرات کاربران