در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی دبیر جشنواره،

اعضاء هیئت‌ داوران شادواره دنیای رنگی معرفی شدند

هیئت‌داوران نخستین شادواره بین‌المللی دنیای رنگی طی حکمی از سوی فروغ قجابگلو دبیر جشنواره معرفی شدند.

به گزارش تئاتر خوزستان، شقایق فراهانی، نگار عابدی، حمید ترکاشوند، فروغ قجابگلو، مصطفی ماهوری، مهسا طلوع شریفی، فرحناز قجابگلو و سپیده نظیری به عنوان اعضاء هیئت‌داوران نخستین شادواره بین‌المللی دنیای رنگی معرفی شدند.
گفتنی است، «نخستین شادواره دنیای رنگی» از طرف موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری امیدیه و گروه اتوبوس صلح و شادی با همکاری خانه تئاتر و جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها (سرای مهر) با محوریت «چه برنامه‌ای برای ایمنی خودمان در مواجهه با ویروس کرونا داشته باشیم»، «فرهنگ انسانی (یاری رسان باشیم)»، «حفظ تندرستی و ایمنی خانواده (نوروز در خانه بمانیم)»، «کرونا دروازه بی مرز جهان (جهان مرز ندارد)» و «کرونا به ما آموخت که چشم‌ها را باید شست» در روزهای قرنطینه و در فضای مجازی برگزارمی گردد.
لازم با ذکراست، به دلیل استقبال از جشنواره امکان ارسال بیش از یک اثر در طی جشنواره فراهم و تا بازگشایی مدارس تمدید گردید.
شرکت کنندگان از ایران و سایر کشور‌ها فرصت دارند آثار ارسالی خود را از طریق شماره واتس‌آپ ۰۹۳۶۶۲۱۳۴۲۵ و یا به آدرس پست الکترونیکی Namayesh.khallagh@gmail.com و همچنین @shadvaredonyayrangi و اینستاگرام @doyayerangi دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.




نظرات کاربران