در حال بارگذاری ...
به منظور برنامه ریزی برای دوران بعد از بیماری کرونا؛

اولین نشست هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی دزفول در سال جدید برگزار شد

اولین نشست هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول با حضور هیئت رئیسه و روابط عمومی و واحد خبر به منظور بررسی برنامه های پیشنهادی سال جاری برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، اولین جلسه هم اندیشی هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی دزفول با حضور سروش مداح، محمدحسین دهقان برنجی و محمد نادرپور اعضای هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی، محمدرضا خردمند روابط عمومی و سمیه مقدم واحد خبر انجمن هنرهای نمایشی دزفول روز سه شنبه ۱۹ فروردین ماه 99 در خانه هنرمندان شهرستان دزفول برگزار شد.

در ابتدای این نشست سروش مداح رئیس انجمن هنرهای نمایشی دزفول به نام گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید» اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد در سال جدید برنامه هایی با توان بیشتر برای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول انجام گیرد.

در ادامه این جلسه محمدحسین دهقان برنجی نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی دزفول گزارشی از روند فعالیت هایی که سال گذشته توسط هنرمندان تئاتر دزفول انجام گرفته بود ارائه داد و ابراز نگرانی خود بابت وجود ویروس کرونا و تاثیر آن در تولیدات هنرمندان تئاتر دزفول را مطرح کرد.

در بخش دیگری از این نشست محمد نادرپور خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی دزفول با توجه به ارزیابی عملکرد سال ۹۸ ، برنامه های پیشنهادی انجمن هنرهای نمایشی در سال جدید را بیان کرد.

در ادامه این نشست محمدرضا خردمند روابط عمومی و سمیه مقدم واحد خبر انجمن هنرهای نمایشی دزفول گزارشی از فعالیت های مجازی و انتشار اخبار و فعالیت های انجمن ارائه داده و پاسخگوی عملکرد خود در طی برنامه های ویژه بیماری کووید ۱۹ شدند.

در بخش پایانی این جلسه در مورد نمایش هایی که در سال ۱۳۹۸ به علت شیوع ویروس کرونا نتوانستند اجرای عمومی بروند گفت و گو شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران