در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و دبیر جشنواره خبر داد؛

نخستین جشنواره تئاتر طبیبان مهر برگزار می‌شود

نخستین جشنواره تئاتر طبیبان مهر ویژه سه شهرستان شمالی استان خوزستان شامل اندیمشک، دزفول و شوش دانیال برگزار می‌شود

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، محمد یاقوت پور دبیر نخستین جشنواره تئاتر طبیبان مهر با اعلام این خبر به تئاتر خوزستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت تقدیر و تقدیس از محضر طبیبانه و ماهرانه جامعه معزز و با شرافت پرستاری و پزشکی استان خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن های هنرهای نمایشی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های اندیمشک، دزفول و شوش دانیال و با حمایت هنرمندان این سه شهرستان به منظور ارتقاء پذیرفتن و نشر فرهنگ پشتیبانی از پویش در خانه بمانیم، نخستین جشنواره تئاتر طبیبان مهر را ویژه هنرمندان تئاتر شهرستان های اندیمشک، دزفول و شوش دانیال برگزار خواهد کرد.

یاقوت پور افزود: این جشنواره حمایتی با حضور داوران این سه شهر شمالی خوزستان با شعار در خانه بمانیم با رویکرد نمایش های خانگی برگزار خواهد شد و پس از خروج از این بحران و قرنطینگی، آثار برگزیده مجوز اجرای صحنه و پلاتو با دعوت از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و خانواده های محترم ایشان در سه شهرستان اندیمشک، دزفول و شوش را دریافت خواهند کرد.

دبیر اولین جشنواره تئاتر طبیبان مهر در ادامه اظهار کرد: هدف اصلی جشنواره و هنرمندان حاضر بالا بردن سطح روحی مردم، و ترغیب آن ها به ماندن در خانه در طول دوره قرنطینه می باشد.

محمد یاقوت پور در پایان گفت: فراخوان نخستین جشنواره تئاتر طبیبان مهر تنظیم شده و در اختیار هنرمندان تئاتر شهرستان های اندیمشک، دزفول و شوش دانیال جهت اطلاع و شرکت قرار خواهد گرفت.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران