در حال بارگذاری ...
در راستای تشویق و ترغیب مردم به قرنطینه خانگی؛

فیلم تئاترهای گروه نمایشی زهور خوزستان را در آپارات ببینید

گروه تئاتر زهور خوزستان به سرپرستی سید صادق فاضلی در راستای تشویق و ترغیب مردم به قرنطینه خانگی به علت شیوع بیماری کرونا، تعداد زیادی از تولیدات نمایشی خود را در سایت آپارت به اشتراک گذاشت.

به گزارش تئاتر خوزستان، سیدصادق فاضلی سرپرست گروه تئاتر زهور خوزستان در گفت و گو با تئاتر خوزستان با اعلام این خبر گفت: این فیلم تئاترها مجموعه ی متنوعی از ژانرهای مختلف ایرانی و خارجی است که برخی از این نمایش ها قدمتی بیش از بیست و پنج سال دارند و البته فیلم تئاترهای قدیمی این گروه کیفیتی در حد قابلیت دیدن را دارند اما تئاترهایی که در سال های اخیر اجرا و ضبط شده اند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

فاضلی افزود: از میان آثار نمایشی که در دسترس عموم قرار گرفته اند می توان به نمایش های کرگدن، مرغ دریایی، جایی در میان خوک ها، زهور، نقل آخر، و آن ستاره...، عیوق، یزرا، لیلوا، موعود، آنسوی رویاهای من، پالتوی خیس، پیچک، غزال، خوشبختی در ساعت شش بامداد، رویای یک شب تابستان و تعدادی نمایش دیگر به کارگردانی سیدصادق فاضلی و نمایش های دستهای آلوده و روایت جنون به کارگردانی محمد جمالپور و تعدادی دیگر از آثار نمایشی از کارگردانان گروه تئاتر زهور خوزستان اشاره کرد.

سرپرست گروه تئاتر زهور در ادامه گفت: در حال حاضر فیلم بیست و شش اثر نمایشی در سایت آپارات قرار داده شده و در آینده بیش از ده نمایش دیگر بارگذاری می شوند تا به صورت رایگان در معرض تماشای مردم قرار گیرند.

سیدصادق فاضلی در پایان به کارگردانان و تهیه کنندگان آثار نمایشی در سراسر کشور پیشنهاد داد: بهتر است در این شرایط و روزهای سخت تعدادی از فیلم تئاتر های تولیدی خود را با مردم خانه نشین کشور به اشتراک بگذارند تا کمترین همراهی را با مردم نجیب کشورمان به عمل بیاوریم.

علاقمندان می توانند فیلم آثار نمایشی گروه تئاتر زهور خوزستان را در سایت آپارات به آدرس www.aparat.com ببینند.




مطالب مرتبط

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی
در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی

سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» که در اهواز روی صحنه است، می‌گوید برای اقتباس از اثر بزرگ بهرام بیضایی و به صحنه بردن آن، 20 سال انتظار کشیده است.

|

نظرات کاربران