در حال بارگذاری ...
گزارش تئاتر خوزستان از تئاتر شهرستان های خوزستان؛

تئاتر جوان شهرستان کارون در سالی که گذشت

تئاتر خوزستان: هنرمندان تئاتر خوزستان همواره و در سخت ترین شرایط به فعالیت های نمایشی خود ادامه داده و هیچ گاه فعالیت های خود را متوقف نکرده اند. از روزهای آغازین سال ۱۳۹۸ که وقوع سیل استان خوزستان را در بر گرفت تا روزهای پایانی سال و شرایط سخت مبارزه با بیماری کرونا و تعطیلی تمامی فعالیت های هنری کشور و استان خوزستان حادث شده است، فعالیت هنرمندان تئاتر این استان به روش های مختلف ادامه داشته است.

به گزارش تئاتر خوزستان، در سالی که پشت سر گذاشتیم تئاتر در استان پهناور خوزستان فعالیت های چشمگیری داشت و به همین منظور و به رسم سالیان پیش، به بررسی و ارائه گزارش فعالیت های نمایشی از شهرستان های مختلف استان خوزستان پرداختیم. در متن پیش رو به منظور بررسی و ارائه گزارش عملکرد انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون به ریاست پیمان ترکاشوند، تئاتر جوان شهرستان کارون در سال 98 را ورق زدیم.

 

تولید و اجرای نمایش:

نمایش «یومیات مطرود 2» به نویسندگی عباس متقیان و کارگردانی مینا حزباوی کاری از گروه تئاتر نایا در تاریخ 1 اردیبهشت ماه 98 تعداد یک اجرا در مظفریه کارون.

نمایش «گرگیعان» به نویسندگی سالم باوی و کارگردانی سیدکاظم قریشی کاری از گروه تئاتر اشراق در تاریخ 1 خردادماه 98 تعداد یک اجرا در سینما هلال اهواز.

نمایش «سمره و حکایت الفانوس» به نویسندگی سالم باوی و کارگردانی سیدکاظم قریشی کاری از گروه تئاتر اشراق در تاریخ 3 خردادماه 98 تعداد دو اجرا در خانه ماپار اهواز.

نمایش «کلاغ و میمون» به نویسندگی و کارگردانی مینا حزباوی کاری از گروه تئاتر نایا در تاریخ 17 خردادماه 98 تعداد یک اجرا در تالار دانشکده نفت کارون.

نمایش «جنگل سرسبز» به نویسندگی و کارگردانی مینا حزباوی کاری از گروه تئاتر نایا در تاریخ 7 تیرماه 98 تعداد یک اجرا در فرهنگ سرای مهدیه کارون.

نمایش «از ولادت تا ولایت» به نویسندگی و کارگردانی علی مقدم کاری از گروه تئاتر صاحب الزمان در تاریخ 27 مردادماه 98 تعداد یک اجرا در کوی هادی آباد کارون.

نمایش «غدیرنامه ولایت» به نویسندگی و کارگردانی پیمان ترکاشوند کاری از گروه تئاتر خدام الزهرا در تاریخ 29 مردادماه 98 تعداد یک اجرا در فرهنگ سرای مهدیه کارون.

نمایش «عیدالضحی» به نویسندگی سالم باوی و کارگردانی سیدکاظم قریشی کاری از گروه تئاتر اشراق در تاریخ 6 شهریورماه 98 تعداد یک اجرا در تالار شهر اهواز.

نمایش «رویای آب» به نویسندگی و کارگردانی پیمان ترکاشوند کاری از گروه تئاتر خدام الزهرا در تاریخ 20 شهریورماه 98 تعداد یک اجرا در فاز 2 پادادشهر اهواز.

نمایش «تاریکی خورشید» به نویسندگی و کارگردانی پیمان ترکاشوند کاری از گروه تئاتر خدام الزهرا در تاریخ 21 شهریورماه 98 تعداد یک اجرا در فاز 2 پادادشهر اهواز.

نمایش «اشک رقیه» به نویسندگی و کارگردانی جاسم حاتمی کاری از گروه تئاتر شبستان در تاریخ 12 مهرماه 98 تعداد یک اجرا در فرهنگ سرای مهدیه کارون.

نمایش «مجلس یزید و خرابه شام» به نویسندگی و کارگردانی علی مقدم کاری از گروه تئاتر صاحب الزمان در تاریخ 18 مهرماه 98 تعداد یک اجرا در فرهنگ سرای مهدیه کارون.

نمایش «الرساله الخالده» به نویسندگی سالم باوی و کارگردانی سیدکاظم قریشی کاری از گروه تئاتر اشراق در تاریخ 24 مهرماه 98 تعداد دو اجرا در فرهنگ سرای مهدیه کارون.

نمایش «ام السحورا» به نویسندگی و کارگردانی علی مقدم کاری از گروه تئاتر صاحب الزمان در تاریخ 26 آذرماه 98 تعداد یک اجرا در فرهنگ سرای مهدیه کارون.

نمایش «بهشت تا بهشت» به نویسندگی و کارگردانی جاسم حاتمی کاری از گروه تئاتر شبستان در تاریخ 7 بهمن ماه 98 تعداد یک اجرا در تالار باهنر کارون.

نمایش «غریبه الدار 8» به نویسندگی و کارگردانی پیمان ترکاشوند کاری از گروه تئاتر خدام الزهرا در تاریخ 8 بهمن ماه 98 تعداد یک اجرا روبروی پل ششم اهواز.

نمایش «غمنامه از کوچه تا قتلگاه» به نویسندگی و کارگردانی پیمان ترکاشوند کاری از گروه تئاتر خدام الزهرا در تاریخ 9 بهمن ماه 98 تعداد یک اجرا روبروی پل ششم اهواز.

نمایش «گربها در شهر من» به نویسندگی و کارگردانی جاسم حاتمی کاری از گروه تئاتر شبستان در تاریخ 14 بهمن ماه 98 تعداد یک اجرا در فرهنگ سرای مهدیه کارون.

 

تبادل اجرایی:

نمایش «حوادث لم تکن بلحسبان» به نویسندگی سالم باوی و کارگردانی سیدکاظم قریشی کاری از گروه تئاتر اشراق کارون در تاریخ 25 مردادماه 98 تعداد دو اجرا در تالار حوزه هنری آبادان.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران