در حال بارگذاری ...
به همت جمعی از هنرمندان تئاتر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه؛

کارگاه تولید ماسک در تالار سیمرغ ایذه راه اندازی شد

به منظور کمک به مردم در مقابله با بیماری کرونا، جمعی از هنرمندان تئاتر شهرستان ایذه با راه اندازی کارگاه تولید ماسک شروع به تولید ماسک های بهداشتی برای عرضه به مردم شدند.

به گزارش تئاتر خوزستان، توسط جمعی از هنرمندان تئاتر شهرستان ایذه و به صورت خود جوش و به منظور کمک به مردم در مقابله با بیماری کرونا، کارگاه تولید ماسک در تالار سیمرغ ایذه راه اندازی شد.

پژمان یاراحمدی از هنرمندان تئاتر ایذه به تئاتر خوزستان گفت: به همت مهدی زدوار، سعید کوراوند، مهران خواجوی و بنده به عنوان هسته مرکزی این حرکت خودجوش و همراهی جمعی از هنرمندان تئاتر شهرستان ایذه و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه که تالار سیمرغ و امکانات لازم را در اختیار این حرکت قرار دادند، کارگاه تولید ماسک بهداشتی جهت ارائه به مردم برای مقابله با بیماری کرونا راه اندازی شد.

پژمان یاراحمدی در خصوص مسائل فنی تولید ماسک اظهار کرد: در این حرکت با استفاده از مشاوران بهداشت و بیمارستان توانستیم به تولید کاملاً بهداشتی برسیم و تمامی تولیدات ما کاملاً بهداشتی و استریل هستند.

یاراحمدی گفت: امیدواریم در ادامه این حرکت که قطعاً ادامه دار خواهد بود و یکی از برنامه های بعدی آن تولید لباس فرم مدارس برای دانش آموزان نیازمند در سال تحصیلی آینده است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان کمک کنند تا این فرهنگ کمک به انسان های نیازمند همه گیر شود.

 پژمان یاراحمدی در پایان گفت: در این حرکت مردمی، شیرزنان و شیرمردانی از همه ی اقشار جامعه در حد توان به ما کمک کردند که در آینده با جان و دل از آنها تقدیر به عمل می آید چرا که بدون حمایت مردم هرگز پیشرفتی حاصل نمی شد و ما وظیفه داریم فرهنگ سازی کنیم. فرهنگ در دست ماست و ما هستیم که خوراک فرهنگی به مردم می دهیم. پس بیایید و به هم دیگر کمک کنید و به مردم بگوییم مهربانی هنوز زنده است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران