در حال بارگذاری ...
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

دستاورد بزرگ «همه فرزندان مکبث» گواه سخت کوشی فرزندان هنرمند تئاتر خوزستان است

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت موفقیت بزرگ نمایش «همه فرزندان مکبث» در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیام تبریکی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، ناصر آریایی نیا معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت کسب افتخار و موفقیت بزرگ گروه تئاتر آماتور با نمایش «همه فرزندان مکبث» به نویسندگی مهدی شفیعی زرگر و کارگردانی مجتبی رستمی فر پیام تبریکی را در اختیار درگاه تئاتر خوزستان قرار داد.

در متن این پیام آمده است:

هنر تئاتر تلاشی ستودنی توسط انسان هایی است که دغدغه خردورزی و بازنمایی جهانی را دارند که می توان آرمان های انسانی را در آن با وضوح بیشتری یافت. موفقیت، دستاورد به پایان رساندن کاری است که عشق در آن جاری ست و به زندگی روح می بخشد.

دستاورد اثر هنری «همه فرزندان مکبث» توسط فرزندان هنرمند خوزستان به کارگردانی مجتبی رستمی فر در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و کسب هفت جایزه ارزشمند، گواه سخت کوشی و استمرار تلاشی است که منجر به موفقیتی بزرگ و گرانبها شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک به جامعه محترم تئاتر خوزستان و هنرمندان عزیز این گروه، امیدوارم تئاتر خوزستان همانند همیشه پرچم داری متعهد و متخصص بر قله ی رفیع تئاتر کشور باشد.

ناصر آریایی نیا

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

 

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «همه فرزندان مکبث» به نویسندگی مهدی شفیعی زرگر و کارگردانی مجتبی رستمی فر کاری از گروه تئاتر آماتور اهواز به عنوان تنها نماینده استان خوزستان موفق به کسب هفت جایزه در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گردید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران