در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان؛

موفقیت یک نقطه نیست بلکه جریانی است پیوسته و مستمر

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در پی کسب افتخارآفرینی گروه تئاتر آماتور اهواز با نمایش «همه فرزندان مکبث» در سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر پیام تبریکی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در پی موفقیت و افتخارآفرینی گروه تئاتر آماتور اهواز با نمایش «همه فرزندان مکبث» به کارگردانی مجتبی رستمی فر در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیام تبریکی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

همواره بر این باور هستم که موفقیت یک نقطه نیست بلکه جریانی است پیوسته و مستمر و به قطع تلاشهای مستمر شما گروه کوشا و همدل «آماتور» به کارگردانی دوست خوبمان و هنرمند فرهیخته استان جناب آقای مجتبی رستمی فر در سال های اخیر توشه تجربه ای شد برای رسیدن به این موفقیت افتخار آفرین.

 موفقیتی که به حق تئاتر استان زرخیز خوزستان پس از استمرار موفقیت هایش در سال های اخیر چه از حیث بیشترین آمارگروه های ثبتی نمایشی و چه از حیث بیشترین دفاتر فعال شهرستانی و چه از حیث دو سال پی در پی درگاه خبری برتر تئاتر کشور شدن و چه از حیث بیشترین  تعداد برگزاری رویدادها و جشنواره های تئاتری و جذب منابع مالی جدید از ارگان های سایر در بین کل انجمن های هنرهای نمایشی استان های کشور چشم به راهش بود.

باشد که این موفقیت فرخنده که در پی حمایت های مستمر مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از هنر متعالی نمایش و سپردن دبیری جشنواره سی ام و سی و یکم تناتر استان خوزستان به انجمن هنرهای نمایشی استان محقق شد و باعث مباهات و سربلندی تمام خانواده معزز تئاتر استان زرخیز خوزستان گردید موجبات تحقق هر چه بیشتر شعار سال تئاتر خوزستان مبنی بر تولید فاخر نمایشی و جذب مخاطب فرهیخته تئاتری که آمال و هدف غایی ما در انجمن هنرهای نمایشی خوزستان است گردد انشاالله.

محمد یاقوت پور

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان

 

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «همه فرزندان مکبث» به نویسندگی مهدی شفیعی زرگر و کارگردانی مجتبی رستمی فر کاری از گروه تئاتر آماتور اهواز به عنوان تنها نماینده استان خوزستان موفق به کسب هفت جایزه در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گردید.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران