در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان مطرح کرد:

کارنامه درخشان دوازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان به مناسبت برگزاری دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول پیام تشکر از دبیر جشنواره، هیئت رئیس انجمن هنرهای نمایشی و ستاد اجرایی جشنواره منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان به مناسبت برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول پیام تشکر از دبیر جشنواره، هیئت رئیس انجمن هنرهای نمایشی و ستاد اجرایی جشنواره را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

شاید در باور تئاتری های استان باورپذیر نبود که جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول که پنج سال مهجورانه تعطیل شده بود و حتی ذکر نامی هم از آن از سوی انجمن هنرهای نمایشی آن مقطع نمی شد مجدداً باز اجرا شود و دزفول میزبان هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان گردد.

اما وقتی در سه سال پیش و با پیگیری های انجمن هنرهای نمایشی استان و همراهی مدیر کل محترم و همدلی و وفاق هنرمندان معزز دزفول مجددا چراغ صحنه تئاتر کودک و نوجوان در دزفول روشن شد و در طی دو سال اخیر از استانی به منطقه ای تعمیم جغرافیای میزبانی داد و در گام دوازدهم با درایت هیات رئیسه کوشای انجمن هنرهای نمایشی دزفول، ستاد اجرایی جشنواره منسجم تر عمل کرد و از لحاظ لجستیک و اسکان و پذیرایی در هتل و تبلیغات شهری و برگزاری فاخر مراسم اختتامیه و.... جشنواره دوازدهم کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نماینده محترم مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی را مجاب کرد که نوید برگزاری جشنواره سیزدهم تئاتر کودک و نوجوان دزفول را در گستره ملی بدهند که این میسر نمی شد مگر به اتحاد و همدلی و وفاق.

که جا دارد ضمن سپاس از همه هنرمندان تئاتر دزفول به گرمی دست تمام دوستان ستاد اجرایی جشنواره و هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی دزفول و دبیر محترم جشنواره دوازدهم را به مهر بفشاریم و آرزو کنیم که با تشکیل دبیرخانه دایمی گام سیزدهم در سال آینده و در گستره ملی فاخر تر برگزار گردد انشاالله

محمد یاقوت پور

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان

 

دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول از 14 الی 17 بهمن ماه 1398 به دبیری نادر سعادتی فرد در شهرستان دزفول برگزار شد.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران