در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولین و هنرمندان؛

آیین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول برگزار شد

آئین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با حضور مسئولین شهرستان و هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان در فضایی شاد و کودکانه برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، آئین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول با حضور چمن آرا رئیس شورای اسلامی شهر دزفول، توحیدی مسئول واحد فرهنگی شهرداری دزفول، نادر سعادتی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و دبیر جشنواره، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، علیرضا مهدویان پور رئیس حوزه هنری شهرستان دزفول، سرگرد پاسدار غلام حسین پرهیزگار جانشین ناحیه مقاومت بسیج دزفول و هیئت داوران جشنواره و کودکان و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره در ساعت ۱۰ صبح  14 بهمن ماه 1398 در سالن سینما مجتمع سینمایی برگزار شد.

مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز و فضای سالن با خوانش شعر مجریان بسیار شاد و کودکانه شد.

در ادامه برنامه محمدحسین برنجی دبیر اجرایی طی سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جشنواره گزارشی از عملکرد و فعالیت های ستاد جشنواره بیان کرد.

وی با رضایت از پشتکار نیروهای چارت جشنواره خواستار حمایت بیش از بیش ارگان های مختلف از این رویداد بزرگ فرهنگی هنری شد و گفت : این رویداد متعلق به همه است و می تواند نقش بسزایی در آموزش و تربیت کودکان این دیار داشته باشد بنابر این لازم است مورد  توجه بهتری قرار گیرد و از تمامی مسئولین تقاضا دارم در این امر ما را یاری دهند تا بتوانیم این جشنواره را به صورت کشوری برگزارکنیم.

دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول در پایان گفت : اگر بخواهیم دنیایی پویا داشته باشیم باید کودکانی شاد داشته باشیم.

در ادامه مراسم سرود همگانی دانش آموزان دبستان پیشتازان که با شور و صدای طنین انداز تمام قدرت سالن را به دست گرفتند و در ادامه شعر و موسیقی سنتی دزفولی توسط نوجوانان هنرمند و نواختن موسیقی کودکانه و سرود دست جمعی توسط کودکان اجرا شد که توانستند نظر مخاطبین خود را جلب کنند.

در پایان نمایشگاهی از کتاب کودک در درب سالن شماره ۲ مجتمع فرهنگی سینمایی برپا شده بود تا هر کودکی که دوست دارد از کتاب ها استفاده کند و با این کار یک حرکت نو در جهت ترویج کودکان کتابخوان را به مخاطبان نشان دادند.

 

دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به دبیری نادر سعادتی فرد از 14 الی 17 بهمن ماه 1398 در دو بخش تئاتر صحنه ای، نمایشنامه نویسی به میزبانی شهرستان دزفول در حال برگزاری است.




نظرات کاربران