در حال بارگذاری ...
در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی استان خوزستان؛

نمایش «مهمانی در مخچه» از ماهشهر در سالن خلیج فارس هندیجان روی صحنه می رود

نمایش «مهمانی در مخچه» کاری از گروه تئاتر آوان بندرماهشهر در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی استان خوزستان به مدت چهار شب در تالار خلیج فارس هندیجان به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان، سعید شکاری رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان هندیجان با اعلام این خبر افزود: نمایش «مهمانی در مخچه» به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی نوال وائلی با موضوع مقاومت و جنگ با روایتی متفاوت کاری از گروه تئاتر آوان بندر ماهشهر و در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی استان خوزستان از تاریخ ۶ الی ۹ بهمن 1398 از ساعت ۱۹ در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان به روی صحنه می رود.

سعید شکاری اظهار کرد: در این نمایش سیدمرتضی تقوی، هدیه دریس و محمد قهرمانی به عنوان بازیگر حضور دارند و سیدمرتضی تقوی(دستیار کارگردان)، محسن حلافیان (موسیقی) و محمد قهرمانی(پوستر و تیزر) هستند.

شکاری ادامه داد: خوشبختانه طی دو سال اخیر نگاه مردم هندیجان به حوزه هنر به خصوص نمایش و تئاتر متفاوت تر از سالهای پیش شده است و نگاه مردم موضوعاتی با محوریت مسائل اجتماعی را جستجو می کند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی در پایان افزود: هندیجان با وجود پتانسیل های هنری در امر بازیگری و کارگردانی بیش از پیش انتظار شکوفایی استعدادها، خلاقیت ها و در عین حال فاصله گرفتن از نمایش های هجو و لودگی را دارد چرا که امروز ما بنیان گذار جامعه فرداست پس به مشابه آن هرچه بیشتر در این حوزه فعالیت نماییم نتیجه بهتری برای ده سال آینده می توانیم انتظار داشته باشیم.

نمایش «مهمانی در مخچه» توسط گروه تئاتر آوان، دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر تولید و از 29 دی تا 4 بهمن سال جاری در شهرستان بندرماهشهر به روی صحنه رفت و هم اینک در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی استان خوزستان به دعوت دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در تالار خلیج فارس هندیجان به روی صحنه می رود.




نظرات کاربران