در حال بارگذاری ...
در دومین روز جشنواره به روی صحنه می روند:

رقابت گروه‌های نمایشی در جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری خوزستان

دومین روز از هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، با اجرای ۷ نمایش، صبح امروز سه‌شنبه یک بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز آغاز شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، با اجرای نمایش «هیس» به کارگردانی مولود تجلی زاده از شهرستان اهواز، ۷ گروه نمایش شرکت‌کننده در دومین روز هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خوزستان، نمایش خود را به روی صحنه می‌برند.

در ادامه اجراهای نوبت صبح دومین روز این جشنواره گروه‌های نمایش «جنگ با مجازی» به کارگردانی سجاد طرفی نژاد از شهرستان آبادان، «گُل باقالی» به کارگردانی مهدی محجوب از شهرستان شوشتر و «پرَ» به کارگردانی زهرا شوشتری از شهرستان اهواز، اجرا خواهند کرد.

در نوبت عصر این جشنواره نیز گروه‌های نمایش «مع ماعوله» کار مشترک پریسا مطوعی و فرشته پور نعمتی از آبادان، «در جست‌وجوی خدا» به کارگردانی فهیمه سروندی از اندیمشک و «پرنده کاغذی» به کارگردانی لیلا سپهری از بندر امام خمینی(ره) نمایش‌های خود را اجرا می‌کنند.

داوری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خوزستان به عهده کوروش سروش پور مدرس دانشگاه، آرش سهرابی کارشناس ارشد کارگردانی نمایش و علی‌اکبر پشم فروش کارشناس نمایش عروسکی و مدرس دانشگاه است.

سه گروه منتخب این جشنواره به مرحله کشوری که فروردین ۱۳۹۹ با میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.




نظرات کاربران