در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر ماتریوشکا؛

حضور نمایش «پیش از ناشتایی» در اولین جشنواره ملی تئاتر آرخه

نمایش «پیش از ناشتایی» کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا به عنوان تنها نماینده استان خوزستان در اولین جشنواره ملی تئاتر آرخه حضور دارد.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «پیش از ناشتایی» نوشته یوجین اونیل به طراحی و کارگردانی غزل بویری کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا به عنوان تنها نماینده استان خوزستان در اولین جشنواره ملی تئاتر آرخه در تهران حضور دارد.

اولین جشنواره ملی تئاتر آرخه از 18 تا 28 آبان ماه 1398 در عمارت نوفل لوشاتو تهران با حضور 44 گروه نمایشی از سراسر کشور برگزار می گردد و نمایش «پیش از ناشتایی» به عنوان تنها نماینده استان خوزستان در این دوره از جشنواره حضور دارد.

در نمایش «پیش از ناشتایی» خدیجه مویسات به عنوان بازیگر حضور دارد و غزل بویری طراح صحنه نمایش است.

سایر عوامل نمایش «پیش از ناشتایی» عبارتند از: امیررضا پرویزی مقدم (دراماتورژ)، مازیار بوبردک (طراح نور)، شکیبا بویری (طراح لباس)، عبدالله بهدارولی (موسیقی)، ملیح جوانمرد (طراح پوستر)، محمدرضا هدایتی (تصویربردار) و مهدی گرگی زاده (عکاس و تیزر).
نمایش «پیش از ناشتایی» توسط گروه تئاتر ماتریوشکا، انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه تولید و با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در اولین جشنواره ملی تئاتر آرخه شرکت می کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران