در حال بارگذاری ...
در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی؛

نمایش کمدی تراژیک «من» از امیدیه در تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود

در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی استان خوزستان، نمایش کمدی تراژیک « من » از شهرستان امیدیه در پلاتو تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش کمدی تراژیک «من» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی پیمان خوش سخن از 26 تا 30 دی ماه 1398 ساعت 20:30 در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

در این نمایش عدی مولیات و اشکان مودت به عنوان بازیگر حضور دارند.

سایر عوامل نمایش « من » عبارتند از: پیمان خوش سخن (طراح صحنه و سرپرست گروه)، علیرضا شریفی (نور) و مهدی گرگی زاده (عکاس و فیلم).

نمایش کمدی تراژیک « من » سال گذشته در اولین جشنواره مونولوگ استان خوزستان در شهرستان امیدیه شرکت و موفق به کسب رتبه اول طراحی صحنه، رتبه دوم کارگردانی، رتبه دوم بازیگری مرد و تقدیر ویژه نمایشنامه نویسی شده بود.

علاقمندان جهت خرید بلیط اینترنتی به سایت یوبلیت به آدرس www.ubelit.com مراجعه و یا برای رزرو بلیط با شماره 09174023733 تماس حاصل نمایند.

نمایش کمدی تراژیک « من » توسط انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه تولید و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی اهواز در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی
نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی

آرزو کهوازی* نمایشنامه آرش نوشته بهرام بیضایی با تمام متون و روایت هایی که تا کنون پیرامون اسطوره آرش کمانگیر نوشته و یا سروده شده، متفارت است. تفاوت به معنی واقعی واژه متفاوت!ما در این متن با موقعیت ...

|

نظرات کاربران