در حال بارگذاری ...
با توجه به استقبال هنرمندان

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی استند آپ کمدی شوشتر تمدید شد

با توجه به استقبال خوب از جشنواره ملی استند آپ کمدی و درخواست های مکرر علاقه مندان به شرکت در این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب از این جشنواره و درخواست های مکرر علاقه مندان به شرکت دراین جشنواره، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ بهمن ماه 98 تمدید گردید و با هماهنگی های به عمل آمده این جشنواره بزرگ هفت اسفند ماه ۱۳۹۸ در شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.

علی بهرامی ضمن اشاره به شرایط شرکت در سومین جشنواره ملی استند آپ کمدی گفت: هر اجرا باید بر لوح فشرده ثبت و به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد، آثار با مشخصات کامل شرکت‌کننده از جمله، نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، آدرس کامل و تلفن ارسال شود، همچنین منتخبین متعهد می‌گردند تا اجرای خود را در شهر میزبان با شرایطی که دبیرخانه تشخیص و اعلام می‌نماید برای عموم به نمایش بگذارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر در ادامه اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره به جز آثاری که هیات داوران مشخص می‌کنند، بخش آراء مردمی را نیز برای انتخاب بهترین اجرا لحاظ خواهد کرد و دبیرخانه این جشنواره در روزهای برگزاری جشنواره با حضور هنرمندان نام آشنای عرصه طنز کشور اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی به صورت رایگان خواهد کرد.

وی افزود: دبیرخانه جشنواره از پذیرفتن آثار شرکت کنندگان زیر ۱۵ سال معذور است و آثاری که بعد از زمان مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شوند در این جشنواره شرکت داده نخواهند شد. زمان آثار ارسالی می بایست حداکثر ۱۰ دقیقه باشد و قصه، نمایش و پیام  اجرا در داوری و انتخاب، تاثیر گذار خواهد بود و دبیرخانه جشنواره از تعدادی از افراد که بنا به رای داوران حائز رتبه می‌گرند دعوت به عمل آورده و در روز اختتامیه از میان آنان برگزیدگان نهایی را مشخص و با لوح سپاس و جوایز نقدی از آنان تقدیر خواهد نمود.

بهرامی اظهار کرد: حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامیست و عدم حضور برگزیده انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد. ضمناً نتایج نهایی در حین اجرا در اختتامیه مشخص و اعلام می گردد.

 جوایز برگزیدگان در هر بخش: نفر اول 000/۰۰۰/5۰ ریال، نفر دوم 00۰/۰۰۰/30 ریال، نفر سوم 00۰/۰۰۰/2۰ ریال همچنین جایزه آراء مردمی برای اثر برگزیده 00۰/۰۰۰/1۰ ریال است.

آدرس دبیر خانه جشنواره: خوزستان، شوشتر،  میدان غدیر، اداره فرهنگو ارشاداسلامی، دبیرخانهدومین جشنواره ملی  استند آپ کمدی - تلفن: ۳۶۲۲۰۸۸۴  (٠٦١) دور نگار:  ٦٢٢٥٠٠٠ ٠٦١٣ و تلفن هماهنگی:  ۰۹۱۶۹۰۷۴۵۰۸- ۰۹۱۶۶۰۹۲۳۵۲




نظرات کاربران