در حال بارگذاری ...
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛

دومین جشنواره ملی تئاتر اهواز آغاز می شود

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز دومین جشنواره ملی تئاتر اهواز در مجموعه تالار آفتاب خبر داد.

به گزارش تئاتر خوزستان، ناصر آریایی نیا معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: دومین جشنواره ملی تئاتر اهواز امروز با حضور هنرمندان تئاتر کشور شرکت کننده در جشنواره و مسئولین استان خوزستان از ساعت 15 در مجموعه تالارآفتاب اهواز آغاز خواهد شد.

ناصر آریایی نیا افزود: در بخش صحنه ای شش اثر از شهرهای اهواز، بندرماهشهر، یزد، گچساران، بوشهر و ایلام به مدت سه روز در پلاتو خانه هنرمندان و سالن اصلی تالار آفتاب با هم به رقابت می پردازند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه افزود: در بخش خیابانی 9 اثر از تهران دو اثر، مشهد، ساری، امیدیه، بروجرد، آبادان، سوسنگرد و اهواز در این دوره از جشنواره حضور دارند که در دانشگاه شهید چمران، خیابان سلمان فارسی، پارک زیتون و محوطه تالار آفتاب اجرا خواهند داشت.

آریایی نیا در پایان اظهار کرد: در بخش پژوهش پانزده اثر از پژوهشگران و مترجمان کشور توسط هیئت انتخاب برگزیده شده که این پژوهشگران طی روزهای دوم و سوم دیماه از ساعت 9 صبح الی 15 بعدازظهر در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به ارائه مقالات خود خواهند  پرداخت.

 

دومین جشنواره ملی تئاتر اهواز با موضوع آب به دبیری محمد جوروند از 1 الی 4 دی ماه 98 به میزبانی کلانشهراهواز برگزار می‌شود.




نظرات کاربران