در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولین درماتراپی و مسئولین استانی؛

ویژه برنامه هفته جهانی نمایش درمانی در اهواز برگزار شد

هم زمان با هفته جهانی نمایش درمانی و با حضور مسئولین استانی، نمایندگی انجمن دراماتراپی استان خوزستان در اهواز افتتاح شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، مراسم هفته جهانی نمایش درمانی با حضور حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی مدیر کل حوزه هنری استان خوزستان، آرش ساربان مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان خوزستان، زاید مهمدی رئیس سازمان های مردم نهاد استان خوزستان ، سیروس داودی نماینده سازمان های مردم نهاد استان خوزستان، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و مجید امرایی دبیرکل انجمن دراماتراپی ایران DTCI جمعه سوم آبان ماه 98 در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز برگزار شد.   

در این مراسم علاوه بر افتتاح نمایندگی انجمن «نمایش درمانی» اهواز، دو نمایش درمانگر (دراما تراپیست برتر) اهوازی در مقطع دکترا معرفی شدند و از حامیان دراماتراپی در استان خوزستان تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این ویژه برنامه چهار کارگاه تخصصی، فیلم تراپی، یوگای خنده، عروسک سازی و دراماتراپی برای دانشجویان و علاقه مندان برگزار شد.

در ادامه این مراسم که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، دانشجویان مقطع دکترا و کارشناسی ارشد برگزار شد، از حوزه هنری استان خوزستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به عنوان حامیان دراماتراپی در این استان تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم دفتر نمایندگی انجمن دراماتراپی استان خوزستان با ریاست لیلا برون استاد دانشگاه و دراماتراپیست و روانشناس افتتاح شد.




نظرات کاربران