در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر آئین مردم؛

نمایش «فرجام به رنگ آتش» در اهواز روی صحنه رفت

نمایش «فرجام به رنگ آتش» با رویکرد بیان فلسفه واقعه عاشورا توسط گروه تئاتر آئین مردم در اهواز روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «فرجام به رنگ آتش» به نویسندگی ملیحه مرادی‌جعفری و مصطفی بوعذار و کارگردانی مصطفی بوعذار از ۲۸ مهر الی  ۳آبان ماه 98 ساعت 20 در پلاتو تالار آفتاب اهواز روی صحنه رفت.

مصطفی بوعذار سرپرست گروه تئاتر آئین مردم با اعلام این خبر گفت: نمایش فرجام به رنگ آتش،‌ نمایشی تاریخی ـ مذهبی است که با الهام از مفاهیم عاشورایی و با بازسازی وقایع پس از عاشورا به بیان فلسفه و منطق این واقعه عظیم می‌پردازد.

بوعذار در ادامه اظهار کرد: در این نمایش معصومه عموری، اسحاق علیدادی و بهمن تقی پور به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند و

حسین شهنی دستیار کارگردان، سیدجلال حسینی سرپرست گروه، محبوبه پورامین طراح پوستر، سیما کهریزی طراح گریم، احسان چرغانی مدیر هماهنگی هستند.

وی ادامه داد: این نمایش در راستای تولیدات مذهبی گروه آئین مردم در شرایطی سخت، با امکانات محدود و صرف هزینه‌های شخصی تهیه و تولید شده است وکانون تئاتر دینی کشور بعنوان تنها حامی این اجرا بودند.

بوعذار افزود: این نمایش‌ عاشورایی منتخب شرکت در نهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر «صاحبدلان» که همه ساله از سوی کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی است حضور دارد.

ایشان با تاکید بر اجرای تئاتر دینی در طول سال در سالن های نمایش  و نگاه غیر مناسبتی به این ژانر نمایشی گفت: در صورتی که کار ساختارمند دینی از سوی هنرمندان دینی ارائه شود بی شک تماشاگر وسیعی را در برخواهد گرفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران