در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر اشراق؛توسط گروه تئاتر اشراق؛

نمایش عربی «الرسالة الخالدة» در فرهنگسرای مهدیه کارون به روی صحنه رفت

نمایش عربی «الرسالة الخالدة» با حضور فرماندار کارون در فرهنگسرای مهدیه کوت عبد الله به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، به مناسبت اربعین حسینی و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، نمایش عربی «الرسالة الخالدة» به نویسندگی سالم باوی و کارگردانی سید کاظم قریشی کاری از گروه تئاتر اشراق طی روزهای ۲۴ و ۲۵ مهرماه 98 ساعت 20 با حضور خانم دکتر خنفری  فرماندار کارون، برخی از هنرمندان شهرهای اهواز، سوسنگرد، حمیدیه و کوت عبدالله و اقشار مختلف در فرهنگسرای مهدیه شهرستان کارون اجرا شد.

در این نمایش هادی ناصری، آمنه ناصری، هاشم اهوازی، بسنه ناصری، سمانه اکبری، جواد حزباوی، شیماء ناصری، عدنان ناصری، زهرا شاوردی، راحلة حزباوی، محمد حزباوی به عنوان بازیگر ایفای نقش کردند.

خانم دکتر خنفری فرماندار کارون که در دو شب متوالی و به خاطر عشق به مولا امام‌ حسین (ع) و نیز حمایت از هنرمندان شهرستان کارون در این اجرا حضور پیدا کرده بود؛ با اعطای هدایا و جوایز به تمام هنرمندان گروه اشراق خصوصا نونهالان و نوجوانان باعث دلگرمی هنرمندان شد.

فرماندار کارون در پایان اجرا طی سخنانی با ابراز آمادگی حمایت از هنر و هنرمندان کارون افزود: فرهنگ و هنر این خطه متعهد و متعالی است و دارای ظرفیت بالایی از نظر نو آوری و ابداع دارد و ما در نهاد فرمانداری با عزم و جدیت پیگیر قضایای فرهنگی و هنری هستیم و در حد توان یار و یاریگر هنرمندان هستیم و همیشه در کنار آنها خواهیم بود.

نمایش عربی «الرسالة الخالدة» توسط گروه تئاتر اشراق، دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کارون تولید و به روی صحنه رفت.




نظرات کاربران