در حال بارگذاری ...
پیام استاندار خوزستان به سومین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی؛

چذابه بستر تبلور همت خلاقانه هنرمندان‌ نمایش

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پیامی را به سومین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی در چذابه صادر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پیامی را به سومین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی در چذابه صادر کرد.

در متن پیام استاندار خوزستان آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری سومین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی را در فضایی سرشار از شور، اخلاص  و معنویت و به میزبانی استان خوزستان را به عنوان حرکتی سازنده در مسیر تجلی و انتقال  ارزشهای  ناب و انسانی عاشورایی با زبان هنر فاخر نمایش  و به گونه ای خلاق و تاثیرگذار را ارج می نهیم.

چذابه که در دوران هشت سال  دفاع مقدس تجلی گاه بخشی از رشادتها، ایثار و همت عاشورایی غیورمردان این سرزمین بود، امروز و در هنگامه پرشور اربعین حسینی (ع) بستر تبلور همت خلاقانه، توام با احساسات و زیبایی هنرمندان‌ نمایش با محوریت «عاشورا» و راه سبز حسین‌(ع) شده است .

شایسته می دانم که مراتب سپاس و قدردانی خویش را از تلاش صادقانه  متولیان، هنرمندان متعهد و میهمانان عزیز از جای جای ایران اسلامی در برپاداشت این رویداد معنوی،  فرهنگی و هنری اعلام کنم و امیدوارم که به یاری خداوند متعال برگزاری چنین رویدادهایی، ببش از پیش موجبات افزایش کیفیت فعالیتهای فرهنگی هنری، تقویت روحیه نشاط معنوی و تداوم روحیه همدلی را در جامعه فراهم آورد.

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

 

سومین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری استانداری خوزستان و با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی کشور، اداره کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای راهبردی تئاتر خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه اهواز با دبیر اجرایی مصطفی بوعذار از ۲۲ تا ۲۷ مهرماه ۱۳۹۸ در استان خوزستان در حال برگزاری است.




نظرات کاربران