در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر تیرداد و به مناسبت هفته ملی کودک؛

نمایش «تنها یک روز» در بهبهان به روی صحنه رفت

نمایش «تنها یک روز» به مناسبت هفته ملی کودک در تالار ارشاد بهبهان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «تنها یک روز» به نویسندگی مارتین بالت شیلت  و ترجمه حسین فدایی حسین به کارگردانی هادی شجاعی کاری از گروه تئاتر تیرداد   از تاریخ 19 مهرماه الی 13 آبان ماه 98 ساعت 20:30 در تالار ارشاد بهبهان به روی صحنه رفت.

در نخستین شب نمایش به مناسبت هفته ملی کودک، حضور برای عموم آزاد و رایگان اعلام شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی خانواده ها و بخصوص کودکان و نوجوانان مواجه شد.

همچنین قبل از شروع نمایش و با حضور مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان و جمعی از پیشکسوتان عرصه نمایش، از مهرداد آراسته و صدراله فنی به عنوان کارگردانان فعال در زمینه کودک و نوجوان با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

در این نمایش جهانشاد زراعت، سارا گرایمی، سیاوش کارآزما، ماریا کاسب زاده، فرخ حداد و سینا حقیقی پور به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

نمایش «تنها یک روز» روایتگر زندگی یک پشه اردیبهشت ماهی است که فقط یک روز فرصت زندگی را دارد و از بدو تولد با گراز و روباهی که منتظر متولد شدنش بودند هم صحبت می شود و ماجراهایی را در این روز بین آنها رقم می زند.

سایر عوامل این نمایش عباتند از:  سیدحسین فدایی حسین (طراح صحنه و مترجم)، سعید محمودیان (دستیار کارگردان)، میلاد شجاعی (اپراتور نور)، محمود ممتازان (عکاس)، پدرام مصفا (موسیقی)، مهدی نادری و غلامرضا عبدالله زاده (اجرای دکور)، رضا حداد بهبهانی (تدارکات).

گفتنی است نمایش «تنها یک روز» کاری از گروه نمایشی تیرداد و به همت انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران