در حال بارگذاری ...
برای ترم پاییز؛

ثبت نام دوره های آموزش هنرهای نمایشی چهارسو آغاز شد

ثبت نام دوره های آموزش هنرهای نمایشی در آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو بهبهان آغاز شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، ثبت نام دوره های آموزش هنرهای نمایشی در آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو بهبهان ویژه ترم پاییز آغاز شد.

در این دوره ها آموزش بازیگری ویژه کودکان و بزرگسالان، آموزش نمایشنامه نویسی، آموزش فن بیان و سخنوری طی دوره های مقدماتی تا پیشرفته به هنرجویان و علاقمندان هنر تئاتر آموزش داده می شود.

آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو بهبهان دارای دو پلاتوی 40 متری ویژه تمرین بدن و بیان و پلاتو کودک است و تماشاخانه چهارسو به عنوان اولین تماشاخانه خصوصی استان خوزستان همواره اجراهای نمایشی و کارگاه های آموزشی با حضور اساتید مختلف از کشور را میزبانی می کند.

علاقمندان به هنر نمایش برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام و حضور در کلاس های آموزشی به آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو واقع در بهبهان، بلوار امام خمینی(ره)، فرهنگسرای بهبهانیان، درب پشتی، طبقه همکف و یا با شماره تلفن های 06152728003 و 09358738731 تماس حاصل نمایند.

آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو به مدیریت ساسان شکوریان به عنوان اولین آموزشگاه هنرهای نمایشی در سال 1392 فعالیت خود را در بهبهان آغاز نمود و در طی این مدت موفق دریافت تندیس اردیبهشت تئاتر ایران در سال 94 و 95 برای فعالیت های آموزشی در استان خوزستان شده است.




مطالب مرتبط

ساسان شکوریان، کارگردان خوزستانی:

متولیان تئاتر کشور، نسل جدید را به سمت نمایش ایرانی هدایت کنند
ساسان شکوریان، کارگردان خوزستانی:

متولیان تئاتر کشور، نسل جدید را به سمت نمایش ایرانی هدایت کنند

ساسان شکوریان، کارگردان راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی گفت در گوشه‌گوشه مناطق مختلف کشورمان ظرفیت‌های نمایشی بسیاری است و امیدواریم متولیان تئاتر کشور نسل جدید را به سمت نمایش ایرانی هدایت کنند.

|

نظرات کاربران