در حال بارگذاری ...
با حضور معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛

نشست هم اندیشی تئاتر شهرستان کارون برگزار شد

نشست هم اندیشی تئاتر شهرستان کارون با حضور معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و هنرمندان تئاتر شهرستان کارون برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، نشست هم اندیشی تئاتر شهرستان کارون به منظور بررسی مشکلات تئاتر شهرستان کارون با حضور ناصر آریایی نیا معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شهلا شفیعی رئیس اداره هنری اداره کل، سیدامین سپهریان رئیس اداره سینمایی اداره کل، طلوعی معاون فرماندار کارون، علی هلیلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون و هنرمندان تئاتر روز 14 مهرماه 98 در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کارون برگزار شد.

علی هلیلی در این جلسه ضمن خوش آمدگویی به هنرمندان و مدیران انجمن ها با اشاره به انسجام و همدلی در بین هنرمندان افزود: از زمان شکل گیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون و مکان اداره و همچنین تشکیل انجمن هنرهای نمایشی کارون فعالیت های بسیار خوبی آموزشی و تولیدی انجام گرفته است.

هلیلی افزود: شهرستان کارون دارای پتانسیل هنری خوبی است ولی در این زمینه هیچگونه حمایتی صورت نمی گیرد که اصلی ترین مشکل تئاتر و انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان نداشتن مکان و سالن تمرین و اجرای نمایش است.

در ادامه این نشست هم اندیشی ناصر آریایی نیا معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خورستان اظهار کرد: فعالیت هنرمندان در زمینه های مختلف نشان از علاقه وافر آنان به این شهرستان است و در خصوص مشکل سالن هنرمندان نمایش باید برای بحث زمین و تامین آن پیگیری های لازم انجام شود تا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز از لحاظ مالی همکاری نماید.

در ادامه مهندس طلوعی معاون فرماندار شهرستان کارون اظهار داشت: شهرستان کارون ظرفیت های بالایی در زمینه هنری و تاریخی دارد و هنرمندان بسیاری در این شهرستان در حال فعالیت هستند و ما از این افراد و توانایی های آنان استفاده خواهیم کرد.

وی اظهار داشت تلاش و فعالیت هنرمندان در زمینه های مختلف اعم از تئاتر، نقاشی و ... نشان از فرهنگ هنری غنی شهرستان کارون است و امیدوارم با تلاش همه مسئولان و فعالان در این راستا مسائل و مشکلات فرهنگی هنری در این شهرستان مرتفع گردد و باید تلاش کنیم تا با همکاری و تعامل بهترین استفاده را از منابع هنری شهرستان داشته باشیم.

و در پایان این نشست، احکام شورای نظارت بر نمایش شهرستان کارون توسط ناصر آریایی نیا معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شهلا شفیعی رئیس اداره هنری اداره کل، سیدامین سپهریان رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و طلوعی معاون فرماندار به اعضای جدید شورا اعطاء شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران