در حال بارگذاری ...
در نخستین گردهمایی انجمن هنرهای نمایشی

از تلاش های هیئت رئیسه سابق انجمن هنرهای نمایشی دزفول تقدیر شد

در نخستین گردهمایی انجمن هنرهای نمایشی دزفول در سال جاری، از تلاش های هیئت رئیسه سابق انجمن هنرهای نمایشی دزفول تقدیر شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، نخستین گردهمایی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول در سال جاری با حضور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، فرماندار ویژه دزفول، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و هنرمندان تئاتر روز جمعه 5 مهرماه 98 ساعت 17 در محل تالار ارشاد شهرستان دزفول برگزار شد.

در ابتدای این نشست نادر سعادتی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ضمن خیر مقدم به هنرمندان تئاتر و مسئولین گفت: برای رشد فرهنگ و هنر شهرستان دزفول تمام تلاش و پتانسیل خود را به کار گرفته ایم.

سعادتی فرد افزود: با هیئت رئیسه جدید انجمن هنرهای نمایشی دزفول در حال برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر دوازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول هستیم.

در ادامه برنامه به مناسبت ایام ماه محرم دکلمه حضرت رقیه(س) توسط بهاره کلاچی اجرا شد.

در بخش بعدی نشست عبدالمحمد نعناکار رئیس سابق انجمن هنرهای نمایشی دزفول به ارائه گزارشی از دوره گذشته انجمن هنرهای نمایشی پرداخت و گفت: ما با دست خالی و کمبود منابع مالی تلاش کردیم تئاتر دزفول را به جلو سوق دادن دهیم.

سپس محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با اشاره به جایگاه مهم تئاتر دزفول گفت: تئاتر دزفول سه پتانسیل خوب برای پیشرفت دارد. عبدالمحمد نعناکار عضو هیئت رئیسه و خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و همچنین نادر شریفی عضو شورای راهبرادی تئاتر خوزستان و سوم سروش مداح عضو کانون تئاتر کودک و نوجوان انجمن هنرهای نمایشی خوزستان.

وی در ادامه افزود: دزفول با برگزاری سه رویداد نمایشی شامل جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر، همایش نمایشنامه خوانی مقاومت چهارم خرداد و سوگواره تعزیه عاشوراییان در طول سال ظرفیت بسیار خوبی دارد و جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با حمایت مسئولین و خیرین فرهنگی شهرستان دزفول باید جایگاه بالاتری در منطقه داشته باشد.

در بخش دیگری از این نشست ابراهیم نصرالهی شاعر اهل بیت به اجرای شعرخوانی درباره حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت.

در ادامه محمد حیدری سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز ضمن قول همکاری برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول گفت: مسئله ای که باعث ماندگاری می شود هنر و هنرمند است و ارزشمند ترین هنر تئاتر است.

فرماندار دزفول افزود: برای برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول از تمامی بضاعت شهرستان دزفول برای میزبانی شایسته این رویداد استفاده خواهیم کرد.

سپس به مناسبت هفته دفاع مقدس از هنرمندان تئاتر جانباز و رزمنده و همچنین از هیئت رئیسه سابق انجمن هنرهای نمایشی دزفول با حضور مسئولین و هنرمندان توسط انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول تقدیر به عمل آمد.

در بخش پایانی این گردهمایی نمایشنامه «قلاده ای برای یک سگ مرده» به نویسندگی محمدچرمشیر با هنرمندی عبدالحسین صنیعی و با همکاری ایزد ایروانی نمایشنامه خوانی شد.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران